Baby'er, Baby'er, Baby'er

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. oktober 2010

TbCp

Baby'er bliver til og baby'er bliver født...
Synes de er overalt for tiden.... og ja, jeg er en lille smule midsundelig

Det er faktisk så slemt at jeg har drømt om graviditet og fødsel flere nætter nu

Ja den anden nat gik jeg i fødsel, det endte dog så i akut kejsersnit igen, men ud af det kom en lile dreng som skulle hedde Falke (forøvrigt et navn jeg aldrig har overvejet, men som jeg er helt vild med nu )
Jeg gik rundt og viste den lille baby frem som om alt bare var fint, og en spurgte mig om kejsersnittet ikke gjorde ondt.... og jeg stoppede op og mærkede efter og svarede "næææ, de må have skåret i samme ar som sidst"

Nå... men vi skal ingen baby have endnu, så jeg må nøjes med drømmene, selvom det føles meget tomt at vågne næste morgen

God mandag til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

ChatH

TbCp skriver:

Baby'er bliver til og baby'er bliver født...
Synes de er overalt for tiden.... og ja, jeg er en lille smule midsundelig

Det er faktisk så slemt at jeg har drømt om graviditet og fødsel flere nætter nu

Ja den anden nat gik jeg i fødsel, det endte dog så i akut kejsersnit igen, men ud af det kom en lile dreng som skulle hedde Falke (forøvrigt et navn jeg aldrig har overvejet, men som jeg er helt vild med nu )
Jeg gik rundt og viste den lille baby frem som om alt bare var fint, og en spurgte mig om kejsersnittet ikke gjorde ondt.... og jeg stoppede op og mærkede efter og svarede "næææ, de må have skåret i samme ar som sidst"

Nå... men vi skal ingen baby have endnu, så jeg må nøjes med drømmene, selvom det føles meget tomt at vågne næste morgen

God mandag til jer alle

HI HI det var da ellers noget af en drøm

Håber i får en lille falke en dag

Anmeld

25. oktober 2010

TbCp

Chatarina skriver:

HI HI det var da ellers noget af en drøm

Håber i får en lille falke en dag

Det ville være hyggeligt Tror dog ikke manden går med til navnet... men måske hvis jeg allerede nu forsøger at præge ham

Anmeld

25. oktober 2010

Milka

godmorgen sådan nogen drømme har jeg også, tit og ofte! de handler for det meste om de mærkeligeste fødselssituationer du kan forestille dig, og ud kommer altid en lille dreng

det hjælper altså heller ikke på det hele at der lige er kommet en bunke ret lækre ns-babyer til verden!!

mon jeg nogensinde får et tredje barn? kunne godt tænke mig at prøve at være mor til bare ét lille barn ... men tænk hvis man blev tvillingegravid igen jeg ville DØ!

Anmeld

25. oktober 2010

TbCp

Milka skriver:

godmorgen sådan nogen drømme har jeg også, tit og ofte! de handler for det meste om de mærkeligeste fødselssituationer du kan forestille dig, og ud kommer altid en lille dreng

det hjælper altså heller ikke på det hele at der lige er kommet en bunke ret lækre ns-babyer til verden!!

mon jeg nogensinde får et tredje barn? kunne godt tænke mig at prøve at være mor til bare ét lille barn ... men tænk hvis man blev tvillingegravid igen jeg ville DØ!

Jeg må indrømme at jeg også er en smule angst for at få tvillinger.... vi vil bare have èn mere... og så kommer der garanteret to....

Anmeld

25. oktober 2010

Milka

TbCp skriver:

Jeg må indrømme at jeg også er en smule angst for at få tvillinger.... vi vil bare have èn mere... og så kommer der garanteret to....

tvillinger er noget fanden har skabt

Anmeld

25. oktober 2010

TbCp

Milka skriver:

tvillinger er noget fanden har skabt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.