Jeg har ikke været så aktiv den seneste tid, men er dagligt inde og tjekke siden for nyheder. tillykke til de gravide og tillykke til trine som har fået en fantastisk lille pige
Vil lige fortælle lidt om det hele herhjemme, kan simpelthen ikke huske om jeg før har skrevet det så hvis i læser det og godt ved det så bær over med mig
pigerne har lige haft en uges ferie og der er drøn på 2 stks snart 4 årige
Men altså vores hus er FÆRDIGT!!! JUBII!!! det er simpelthen blevet så lækkert og jeg elsker det hus. vi har så meget plads og alt er bare i tip top. det har været en rigtig lang sej kamp og den er ikke helt slut. det er hårdt for forholdet, men vi kæmper en brav kamp for at finde kærligheden tilbage og den skal nok komme
Pigerne er MEGET selvstændige og vi har vores kampe hver dag men det er jo klart det værd når de er så fantastiske. Valde er en ordentlig basse han vejer over 6 kilo nu og han er altså kun lige 8 uger
men han er bare så lækker.
Pigerne elsker ham over alt på jorden og det er så fedt. Lige pt kunne jeg godt få en mere men manden siger stop, overvejer nu kraftigt at lokke ham til nummer 4
Vores Økonomi ser bedre ud nu og det hjælper en del på humøret må man sige
jeg er også begyndt til zumba så jeg kan mærke kiloene rasle af, har endnu ikke rørt en vægt med en ildtang men kan passe mit gamle tøj igen så jeg er glad. altså ikke alle bluse fordi mine boobies er så store, hi hi
Nåh men ved ikke helt hvad jeg ville men det var lidt fra en som savnede jeg herinde.
Vedhæfter lige et par billeder:
Knus Chatarina
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld