Godmorgen til alle,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. oktober 2010

ChatH

Jeg har ikke været så aktiv den seneste tid, men er dagligt inde og tjekke siden for nyheder. tillykke til de gravide og tillykke til trine som har fået en fantastisk lille pige

Vil lige fortælle lidt om det hele herhjemme, kan simpelthen ikke huske om jeg før har skrevet det så hvis i læser det og godt ved det så bær over med mig pigerne har lige haft en uges ferie og der er drøn på 2 stks snart 4 årige

Men altså vores hus er FÆRDIGT!!! JUBII!!! det er simpelthen blevet så lækkert og jeg elsker det hus. vi har så meget plads og alt er bare i tip top. det har været en rigtig lang sej kamp og den er ikke helt slut. det er hårdt for forholdet, men vi kæmper en brav kamp for at finde kærligheden tilbage og den skal nok komme

Pigerne er MEGET selvstændige og vi har vores kampe hver dag men det er jo klart det værd når de er så fantastiske. Valde er en ordentlig basse han vejer over 6 kilo nu og han er altså kun lige 8 uger men han er bare så lækker.

Pigerne elsker ham over alt på jorden og det er så fedt. Lige pt kunne jeg godt få en mere men manden siger stop, overvejer nu kraftigt at lokke ham til nummer 4

Vores Økonomi ser bedre ud nu og det hjælper en del på humøret må man sige

jeg er også begyndt til zumba så jeg kan mærke kiloene rasle af, har endnu ikke rørt en vægt med en ildtang men kan passe mit gamle tøj igen så jeg er glad. altså ikke alle bluse fordi mine boobies er så store, hi hi

Nåh men ved ikke helt hvad jeg ville men det var lidt fra en som savnede jeg herinde.

Vedhæfter lige et par billeder:

Knus Chatarina

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

TbCp

Dejligt med en lille opdate fra jer... og hvor må det være fantastisk at huset ENDELIG er færdigt.... det var da også på tide.

Skønne billeder

Anmeld

25. oktober 2010

Milka

hold da kæft hvor er han sød!!! er det nemt bare at have ét lille barn? altså i forhold til to

Anmeld

25. oktober 2010

sarahb

hej søde.
Hvor er det dejligt med et SÅ positivt indlæg, det er jo fantastisk.
Weee.
Det lyder lækkert med huset, i har kæææmpet og nu er det bare lykkedes, så det med kærligheden lykkedes helt sikkert også..

Ihh hvor er Valdemar bare dejlig, husk jeg skal købe det aflagte tøj Han er SÅ smart

Skønt at høre fra dig og krudtuglerne derhjemme..

Kæmpe knus

Anmeld

25. oktober 2010

JustAnotherName

Hvor lyder det bare godt. Skønt!

Sikke en lækker bassemand, ham Valdemar
Og ja, tøserne bliver bare hurtigt store. Allerede snart 4 år!!  Vildt!

Jeg starter op på ZUMBA i overmorgen. Satser på, at kunne overholde at komme afsted 1-2 gange om ugen så. Og så ser jeg også MEGET GERNE at de overflødige kilo jeg bærer rundt på, bare RASLER af mig i en ruf   Ja-dak!

Alle forhold har deres hårde tider, tror jeg. Og det kommer ikke BARE af sig selv, at man kan bevare følelserne og kærligheden i en travl hverdag med modgang og meget at se til + hvis/når økonomien også ind imellem kan være ret stram (her kan jeg da snakke med) - Men det er da beundringsværdigt, at I GØR NOGET, for at finde tilbage til det som det handler om, og bevare kærligheden til hinanden midt imellem alt det andet der skal gøres og passes. Det er en "kunst", som man lige skal opdage og lære .....sådan er det såmænd også herhjemme hos os!

Rammerne er ihvertfald i orden nu ...
Sikke et lækkert hus og nogle virkelig fantastiske børn I har!

Knus herfra os  (som netop har solgt den ene bil og knokler på huset, mens vi glæder os over vores dejlige tøser, men også er trætte når klokken nærmer sig 19, og sofaen kalder indtil sengetid.....hvor sidste tanke inden søvnen ofte handler om økonomi (eller mangel på samme) og drømme for fremtiden....)

Anmeld

25. oktober 2010

ChatH

Milka skriver:

hold da kæft hvor er han sød!!! er det nemt bare at have ét lille barn? altså i forhold til to

TAK synes jo også bare selv at han er for lækker

men altid rart at blive bekræftet. hi hi.

og ja det er pice of cake med et barn. du kan roligt få dig en mere

man har en del tid til andre ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.