Maa jeg praesentere.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2010

Mira0911

Hvor ser han bare dejlig ud.... :) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

DK

Hey

Velkommen til dig og Jordan! Jo han ser absolut dejlig ud!! Brugermanualen... ja den er også stadig væk her hos os! Og netop som man har drejet den, så sker der en eller anden form for automatisk opdatering af hele programmet og så kan man starte forfra med at lære det nye styresystem at kende!

Anmeld

25. oktober 2010

Pia.

Hold nu fast hvor er han skøn... En rigtig lille charmetrold... han er da på ingen måde til at stå for...

Tak for kigget af den vidunderlige lille gut...

Knus Pia.

Anmeld

26. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Oz skriver:

Hey Girls

Baby Jordan <3

Har lige praesenteret mig selv 'inde ved siden af', og taenkte at i da ikke skal snydes for billeder af babyen der - i foelge min verden - er den skoenneste bette trold.

Vi ledte og ledte, men fandt aldrig brugermanuelen, saa de sidste tre mdr har vaeret de vildeste, mest vanvittige, frustrende, fantastiske maaneder.. Jordan har, paa trods af sin korte tid her paa planeten, den stoerste personlighed Never a dull moment.

....han ser ellers saa uskyldig ud!!

Billederne starter fra da han var ca 2 uger gammel og det sidste er taget for smaa 14 dage siden.  Er han ikke bare den kaereste bette mand ??

Ej hvor er han bare skøn Lisa

Gør mig bestemt ikke mindre skruk

Anmeld

26. oktober 2010

densmukkeline

smuk basse

Anmeld

26. oktober 2010

Becks

Mums han er lækker - Det går lige i æggebasserne 

Anmeld

26. oktober 2010

Shibby

Sikke en køn baby

Anmeld

26. oktober 2010

Oz

1000 tak allesammen   - Syntes jo ogsaa selv han er ret saa kaer. Hans haar er lidt alternativt disse dage.. skaldet plet her, skaldet plet der

'Lige i aeggebasserne' ahahhaha

Anmeld

26. oktober 2010

<3

Lækker dreng. Lige som han skal være

Og jo lige i æggebasserne her også, utroligt hvad der gør en skruk i disse dage.

Anmeld

2. november 2010

Dictes mor

Hold da op mand, han er ultra nuttet! Sikke en lille lækkermås, og Jordan er altså et rigtig fint navn!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.