Startpakke tilbud, noget værd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

705 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. oktober 2010

titte

Har fundet dette startpakke tilbud på nettet. Syntes det er et super tilbud med nogen gode ting. Men er i tvivl med hensyn til vognen... Nogen der kender noget til den?

http://babyhome.dk/product.asp?product=3707

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

LC

Kender ikke så meget til vognen, men jeg er kan bedst lide dem med svinghjul, altså hvor du kan dreje hjulene på barnevognen, så den er nemmere at dreje med.

så også lige på de andre ting.

Soveposen er ikke så stor, har selv lige bestilt en til min datter i 110cm, når de er hele lille ligger de jo stille og vil have dyne på, men det er hun først vokset fra da hun var noget større. Tror de normale størrelser man kan få soveposerne i er 70, 90 og 110 cm.

og tror pusle tasken er lille, så der ikke er til at have ret meget med, men den er super flot.

Anmeld

27. oktober 2010

titte

Tak for indput, ville jo være skønt hvis butikken lå lige om hjørnet så men kunne kikke rigtigt på det inden man bare sendte en ordre afsted..

Hm havde en basson barnevogn til min store datter og var glad for den. Så med alm hjul er det godt nok da den skal kunne traves godt rundt med ;O)

Med de andre ting tænker jeg bare de er mere spændende end andre startpakke tilbuds indhold. Er personligt ikke til voksi poserne men mere til dyne og evt. flyverdragt så tænkte at posen( som vi også brugte i vuggestuen hvor jeg arbejde) ville være super tilbehør tilden helt lille bebs ;O)

Anmeld

27. oktober 2010

Low

Babysam køre også sådan nogle tilbud hvis det er

Anmeld

27. oktober 2010

B&J

Jeg havde helt klart købt den hvis jeg havde set den dengang jeg var gravid syntes det ser rigtigt lækkert ud med alle de spænde ting

Anmeld

28. oktober 2010

LC

titte skriver:

Tak for indput, ville jo være skønt hvis butikken lå lige om hjørnet så men kunne kikke rigtigt på det inden man bare sendte en ordre afsted..

Hm havde en basson barnevogn til min store datter og var glad for den. Så med alm hjul er det godt nok da den skal kunne traves godt rundt med ;O)

Med de andre ting tænker jeg bare de er mere spændende end andre startpakke tilbuds indhold. Er personligt ikke til voksi poserne men mere til dyne og evt. flyverdragt så tænkte at posen( som vi også brugte i vuggestuen hvor jeg arbejde) ville være super tilbehør tilden helt lille bebs ;O)

Vil helt klart give dig ret i at tingene er mere spændende end i mange af de andre start pakker.

Og det er heller ikke de billigste ting der er med i start pakken, det synes jeg tit det er fordi der helst skal være mega mange ting med...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.