Flyveturen er en udfordring uanset hvad. Nogle børn sover fra den, andre skriger hele vejen. Pak lidt legetøj, medbring en flaske (du skal regne med at smage på flasken i security så de kan se det ikke er farligt), og tag et tæppe eller noget med hvis nu det rent faktisk lykkedes at få ro.
Medbring erstatning hjemmefra. Brikker er at foretrække da man ikke altid kan drikke vandet i vandhanerne i de varme lande, og vand på flasker kan godt blive lidt omstændigt. - man kan købe erstatning alle steder, men hvis jeres baby er vandt til et dansk mærke er der ingen grund til at smadre fordøjelsen bare fordi man ikke gider slæbe MME med 
Man kan købe pampers alle steder så bleer behøver i ikke tage med.
Varmen ER hård for sådan en lille en, så tag nogle gode bøger med og regn med at i skal sidde inde på hotellet når middagssolen bager værst. Skygge alene er ikke nok, så man kan ikke bare sidde under parasollen.
Personligt gider jeg ikke have baby med på restaurant, man ved aldrig om man får ro til at spise, eller om man kan have vognen med ind. Sørg hellere for at bruge lidt ekstra penge på at jeres hotel er lækkert nok til at i gider være der. Fx med en lækker balkon med udsigt, hvor i kan sidde og spise/drikke rødvin/ snakke/ spille brætspil osv. mens baby sover.
Jeg pakker altid så lidt som muligt. Der er rigeligt at holde styr på når man rejser med en lille, så jeg vil hellere skylle et par bodyer op på badeværelset end slæbe for mange ting med. Pak underholdning til hotellet til dig og manden. Brætspil, bøger o.lign. Og husk solcremen 
Anmeld