Hvornår må man bruge dette aktivitetstæppe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.744 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. oktober 2010

BJL2010

Nogen, der har det her Lamaze tæppe med mariehønen?

http://www.eurotoys.dk/main/index.asp?site=76&vn=300-LC27100

Hvor gammel skal baby være før man må ligge baby på den der spinning top?

Knuser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2010

mariamiss6

Et seriøst gæt: Når baby helt kan holde hovedet selv, ellers bliver det for hårdt, og baby komme til at slaske for meget rundt, på en usund måde - tror jeg...

Anmeld

24. oktober 2010

Gyllibik

Hej.

Vi har fået sådan en i gave, der står  0-6 mdr. Men rorbar et er begrænset hvad barnet får ud af den, de første mdr. Tror det kommer lidt an på det enkelte bar, hvor robust det er osv.

Anmeld

24. oktober 2010

Gyllibik

Gik lidt for stærkt

Hej.

Vi har fået sådan en i gave, der står  0-6 mdr. Men tror bar det er begrænset hvad barnet får ud af den, den første mdr. Tror det kommer lidt an på det enkelte barn, hvor robust det er osv.

Anmeld

25. oktober 2010

BJL2010

mariamiss6 skriver:

Et seriøst gæt: Når baby helt kan holde hovedet selv, ellers bliver det for hårdt, og baby komme til at slaske for meget rundt, på en usund måde - tror jeg...

Ja det var også det jeg selv tænkte, kunne ikke forstå at jeg også var stødt på 0-6 måneder!

Anmeld

25. oktober 2010

mariamiss6

BJL2010 skriver:

Ja det var også det jeg selv tænkte, kunne ikke forstå at jeg også var stødt på 0-6 måneder!

Ja jeg tror ærligt talt at det der bræt kun kan bruges fra baby kan holde sit hovede helt selv, og frem til baby for alvor vil forsøge at vende sig fra mave til ryg

Anmeld

26. oktober 2010

Brams

BJL2010 skriver:

Nogen, der har det her Lamaze tæppe med mariehønen?

http://www.eurotoys.dk/main/index.asp?site=76&vn=300-LC27100

Hvor gammel skal baby være før man må ligge baby på den der spinning top?

Knuser

Jeg ville vente til barnet havde kunne holde hovedet selv i et stykke tid, eller bliver det alt for hårdt for den lille. Har også undret mig over at de skriver fra 0-6 mdr., men det må være fordi at man også kan bruge den uden drejeskiven og så kan de jo ligge på tæppet lige fra starten

Anmeld

26. oktober 2010

LC

Det tæppe har været rigtigt populært i min mødre gruppe, halvdelen har det, og vi har alle testet det når vi har været på besøg hos dem der har.

Har det ikke selv da min datter altid har været super god til at ligge på ryggen og løfter hovedet rigtig flot. Så når hun blev lagt på det, så kiggede hun ikke på tæppet men på dem der sad foran hende.

de kan bruge det fra de er helt små, men man bruger det måske kun 2-5 min af gangen til at starte med. og når man bruge det meget i 15 min. er jo hårdt for dem at løfte hovedet.

Men det er super godt for babyer der ikke er så glad for at løfte hovedet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.