Gravid på p-pille?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

791 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. oktober 2010

Anonym trådstarter

Jer der har prøvet det, hvordan fandt i ud af det? Var det i en pause, eller reagerede jeres krop inden med nogle "tegn" ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2010

camsko88

jeg fandt først ud af det da jeg begyndte at have symptomer,,,,,

Anmeld

24. oktober 2010

Anonym trådstarter

camsko88 skriver:

jeg fandt først ud af det da jeg begyndte at have symptomer,,,,,

Havd var det?

Jeg spørger fordi at jeg har lyserød udflåd. Og er ikke ligesom pletblødning, nej det er konstant. Og er altså meget underligt, aldrig prøvet det før.

Anmeld

24. oktober 2010

camsko88

Anonym skriver:

Havd var det?

Jeg spørger fordi at jeg har lyserød udflåd. Og er ikke ligesom pletblødning, nej det er konstant. Og er altså meget underligt, aldrig prøvet det før.

hmm jamen jeg havde konstant kvalme, hovedepine, træthed og ømme bryster. og så udeblev mens

Anmeld

24. oktober 2010

ESV

Jeg fandt ud af det ved MEGET ømme bryster.. og egentlig ikke rigtig andet..

Anmeld

24. oktober 2010

ESV

ESV skriver:

Jeg fandt ud af det ved MEGET ømme bryster.. og egentlig ikke rigtig andet..

nårh ja træthed og self- udebleven mens..

Anmeld

24. oktober 2010

Anonym trådstarter

camsko88 skriver:

hmm jamen jeg havde konstant kvalme, hovedepine, træthed og ømme bryster. og så udeblev mens

Oki, skal først have pause sidst i næste uge. Tror jeg må have en snak med lægen om det. For er da ikke normalt. Og er da vildt træls at have

Anmeld

25. oktober 2010

Malthes mor

En eventuel graviditet kan jo også ses i en blodprøve. Sådan blev det opdaget, da jeg havde blødt i en mdr, og undrede mig over hvorfoR???

Anmeld

25. oktober 2010

hc=k

Anonym skriver:

Jer der har prøvet det, hvordan fandt i ud af det? Var det i en pause, eller reagerede jeres krop inden med nogle "tegn" ?

Jeg tog en test for sjov fordi min søster skulle tage en og bum så var min positiv.

Anmeld

25. oktober 2010

Papaya

Jeg tog en test fordi min mor havde en liggende hjemm som hun på et eller andet måde havde fået.. Og tog den lidt for at få bekræftet at der ikke var noget, og fordi jeg havde ømme bryster ikke andet. For da jeg testede var jeg i gang med min pause, havde bare nogle mærkelige symptomer.. Og wupti så var der 2 streger, vidste ikke om jeg skulle grine eller græde.. men her er jeg så og er 37+3 nu, og vi glæder os!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.