de unge mødre..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.978 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. oktober 2010

jannebjerre

Hej Piger

Jeg sidder lige og ser genudsendelser af de unge mødre..

Og så er det lige jeg undre mig over hvorfor hende Natasha nikita ikke ved hvornår hun har termin?? altså hun er vel blevet scannet??

Er det mig der er komplet idiot??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2010

louise8723

Det er fordi at hun ikke kan få det til at passe med hvornår hun havde sidste mens dag og så med udregningen fra hendes nf scanning

Anmeld

24. oktober 2010

bullerbassen

jannebjerre skriver:

Hej Piger

Og så er det lige jeg undre mig over hvorfor hende Natasha nikita ikke ved hvornår hun har termin?? altså hun er vel blevet scannet??

undrede mig også da jeg så det - Og at hun ville sættes igang selvom han ikke var så stor

Anmeld

24. oktober 2010

MF<3

jannebjerre skriver:

Hej Piger

det undre også mig, men hun har vel bare haft en senere ægløsning end normalt, siden hun ikke kan få det til at passe. Det undre mig også hun gerne vil indlægges, men så sidder hun alligvel bare udenfor og ryger? :s Men det er jo hendes valg.

Anmeld

24. oktober 2010

jannebjerre

Ja man kan jo undre sig...

Og man kan jo ikke ligefrem sige, at mascara og parafume, er ligeså farligt som at ryge...

Anmeld

24. oktober 2010

Magsen

jannebjerre skriver:

Hej Piger

sidder også lige og ser det ..

det irreterer mig de ikke siger hvor langt hun er.. eller er det bare mig der ikke har fået det med??

Anmeld

24. oktober 2010

jannebjerre

tror hun er i uge 35....men er ikke sikker...

Anmeld

24. oktober 2010

Magsen

jannebjerre skriver:

tror hun er i uge 35....men er ikke sikker...

35?? ej det da lidt underligt at bede om at blive sat igang så tidligt .. og så når han også er lidt lille ..

Anmeld

24. oktober 2010

LIZO

hun sagde hun var 37 + vist nok. så hun er nok 35.

forstå bare ikke at hun bliver ved med at holde på det.. scanning har vist noget andet. måske har hun ikke fået forklaret det helt.

men lægere vil jo holde på scaningen. lige meget hva hun mener om det..

kan blive harm med det rygning.. hvorfor ryge så meget.. forstå det ikke..

Anmeld

24. oktober 2010

Loa

Mon ikke hun bare er en af dem der har fået oplyst en termin første gang hos lægen, udregnet efter sidste mens dag. Og så en ny termin efter NF scanning.

Det fik jeg i hvert fald. Dog var det kun en lille uges tid imellem. Men tænker det jo godt kan gøre hende usikker og forvirret, med to "forskellige terminer"......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.