Hej piwer..
Har idag fået den STØRSTE følelse af at være tæt på målet... Min graviditet har virkelig været et sand helved med smerter hver dag, og skyldfølelse overfor min søn på 20måneder, og min kære mand..!!
Idag har jeg simpelthen vimset rundt og tænkt.. NU skal jeg bare nyde mine drenge inden jeg har endnu en dreng at se til - ikke fordi jeg ikke glæder mig for det kan i bide jer selv i fingeren på at jeg gør..!! Sådan rigtig meget endda
..!! Men for dælen.. Er jo snart mor til to skønne drenge..!! WOOOOOOW det havde jeg bare slet ikke forudset hvis man spurgte mig for 10måneder siden..!!
Min dejlige søn har HELE dagen været lidt småsyg - og har været rigtig morhænge.. Han har villet mærke på lillebror ( maven ) HELE tiden, og har kysset og krammet både mig og lillebror..!! Altså han ved jo ikke hvad det er der er derinde i maven - men at han viser så stor interesse for maven er da bare en reminder om at vi skal huske at nyde hinanden og tiden..!!
Selvom jeg har haft endnu en dårlig dag med helbredet syntes jeg bare det er noget af den skønneste følelse når Tino ligger og lytter til maven, og pejer og siger DEEEET når lillebror sparker..
Eller giver ham en mys derinde i maven - når han har bumlet løs så Tino's hoved ruller fra side til side..!!
Syntes lige jeg ville dele min KÆMPE store lykke og dejlige følelse af at jeg faktisk snart er mor til to skønne drenge 
Kæmpe knus fra Maria (uge 35 ) - som vidst snart skal iseng efter Tino valgte at vågne kl. 05.15 og kun har taget 70min i middagslur..!!
Anmeld