kontanthjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

515 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. oktober 2010

Anonym trådstarter

Jeg er på kontanthjælp og skal føde i næste måned, jeg ved at man får forhøjet takst, men det jeg egentlig kom til at undre mig over, var hvornår taksten blir forhøjet, fra november når jeg har termin, eller først når barnet er født.

Jeg mangler nemlig stadig nogen ting til bebs, self alt det dyre, så kunne være fantastisk at få nogen flere penge inden bebs kom ud.. 

På forhånd tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2010

UngMor_Odense

Anonym skriver:

Jeg er på kontanthjælp og skal føde i næste måned, jeg ved at man får forhøjet takst, men det jeg egentlig kom til at undre mig over, var hvornår taksten blir forhøjet, fra november når jeg har termin, eller først når barnet er født.

Jeg mangler nemlig stadig nogen ting til bebs, self alt det dyre, så kunne være fantastisk at få nogen flere penge inden bebs kom ud.. 

det er førdt når du har født ...

Anmeld

24. oktober 2010

Mira0911

Ved mig blev det først forhøjet da jeg havde født... Man skal jo først blive forsørger... ;) 

Så når du har født kan du være sikker på din kontanthjælp er forhøjet til forsørger kontanthjælp... :) 

Anmeld

24. oktober 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Det har jeg ingen anelse om, men hvis jeg var dig, ville jeg da ringe til kommunen og spørge

Anmeld

24. oktober 2010

Vingummien

Anonym skriver:

Mit steg først den dag jeg havde født

Anmeld

24. oktober 2010

A&F

Det er først, når du har født dit barn, for så bliver du nemlig forsørger. Men du kan prøve at søge om enkeltydelse, hvis du mangler noget til dit kommende barn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.