Natteroderi a la Pippi Langstrømpe....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

958 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. august 2008

Musen5

Ville bare høre om jeg er den eneste der skal redde sin næsten 6 årige datter fra at dratte ud af sengen hver nat, da hun i søvne laver en pippi langstrømpe som vi kalder det herhjemme. (fødderne på puden, måsen i vejret og hovedet i fodenden) Dette er mega træls da tøzen har en køjeseng 8( Benjamin laver samme nummer, men der er ikke den store fare for at han vælter ud af sin træmmeseng....

Ligger jeres børn oxo som grillkyllinger om natten???????

MHLB /mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2008

Honningblomst

Nææ....min børn ligger i samme seng som mig og inders mod væggen...så de fallder i hvert fald ikke ned...jeg får dog tit en lille varm fod ind til mig og det er jo dejligt...
Så nej, her putter vi bare tæt hele natten..(L)
Knus..

Anmeld

6. august 2008

fam.4xc

her sover vi også alle sammen - dog med ungerne ude i siderne så vi selv kan ligge i ske ;) men de falder ingen vegne;)

Ik rigtig nogen hjælp til trådstarter, elsker blot samsovning her :)

Kram Camilla på vej til Bornholm uden net i en heeellll uge

Anmeld

6. august 2008

Honningblomst

fam.4xc skriver:

her sover vi også alle sammen - dog med ungerne ude i siderne så vi selv kan ligge i ske ;) men de falder ingen vegne;)

Ik rigtig nogen hjælp til trådstarter, elsker blot samsovning her :)

Kram Camilla på vej til Bornholm uden net i en heeellll uge

Samme her...bortset fra jeg vel mere bare sover i kniv...;):P når man ikke har en mand. Nej, jeg putter med de børn der er tættest på. I nat Konrad og Bertram...og ja, hurra for samsovning og alle fordelene ved det(L)
Knus Eva...som måtte melde sig syg i dag...øv..

Anmeld

6. august 2008

MorCamilla

Hejsa...

Her sover Mikkel stadig i trammeseng. Men han vender sig også rundt i sengen og ligger med fødderne på puden og helt ude ved trammerne. Jeg glæder mig til at se hvordan det kommer til at gå når han skal over i sin junior seng...

Knus fra Camilla.

Anmeld

6. august 2008

finkedinke

Måske er jeg helt galt på den. Men så bær venligst over med mig:$
Mine børn er meget sjældent faldet ud af sengen, så det er ikke noget jeg har erfaring med. Til gengæld er der en del pippi langstrømpe i dem begge. Måske er det rent held at de ikke falder ud(?)

Ligger hun øverst i køjesengen? hvis hun ligger nederst kunne i så ikke lægge en madres på gulvet og håbe at hun ikke kommer alt for galt afsted, når hun falder ned men bliver forskrækket nok til at lære det.

Ellers kan man købe løse sengeheste i ikea, den er ikke så voldsom høj, man kan godt falde ud alligevel hvis man gør sig umage. Men den kan måske markere en kant så din datter flytter sig væk i søvne.
Min håndværker-ægtemand ville nok foreslå at bygge en hjemmelavet sengehest selv, så får i den så den passer til sengen og pigen.

Berith

Anmeld

6. august 2008

Musen5

Liv ligger i sådan en køjesengsagtig høj seng eller hvad det nu hedder... :$ Den har sengehest og hun er heldigvis ALDRIG faldet ud af den, men da hun laver den der pippi manøvre ligger hun desværre meget tæt på stigen der er på sengen.

7-9-13 er hun aldrig faldet ud, men det har været tæt på. De gange hun er faldet ud er det fra hendes gamle juniorseng. :-o

Det der undre mig mest er bare at nu er hun så stor (5½) og hun bliver ved med at rotere rundt.... hvornår hun stopper hun.... (?)

Kan lige se det for mig.... 18 år gammel og skvatter jævnligt ud af sengen fordi hun roterer rundt 8(

MHLB /mette

Anmeld

6. august 2008

finkedinke

Min store pige bliver 7 år om 10 dage og hun tæller dagene:-)
Hun roterer stadig op til flere gange i sengen i løbet at natten, nogen gange ligger hun på tværs med benen hængene ud over kanten.
Når hun ligger i vores seng ligger hun til gengæld helt stille. Det er lidt pudsigt. Men som skrevet falder hun ikk eud og vågner heller ikke med ondt nogen steder.

Lillesøster på snart tre år er lige omvendt, hun ligger mere stille i sin egen seng end hun gør hos os. vi bliver både sparket og slået om natten. Det er ærgerligt for ellers syntes jeg det er så hyggeligt at sove sammen. Men jeg kan altså ikke sove med hende.

Berith

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.