Kommet hjem fra ferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

741 visninger
12 svar
0 synes godt om
24. oktober 2010

Vingummien

Så er vi kommet hjem fra en dejlig ferie. Trods regn vejr osv så har det været en super hyggelig ferie. Og vi har været ude og opleve lidt dejlig natur og fået gået et par ture.

Turen sluttede vi af med en tur til giveskud zoo hvor Emil så STORE katte

Det var en rigtig dejlig ferie lejlighed i 2 etage med helt nyt køkken osv, så det var et dejlig sted. Det eneste minus var at vi skulle igennem Emils værelse for at komme ind til vores eget, så vi vækkede ham når vi gik i seng, men det kunne hans sut og hans elskede bamse heldigvis klare

Han har været helt hyper og glad, og man har virkelig kunnet mærke på ham at han rigtig har nydt at være afsted, og det har vi andre også

Lige lidt billeder fra ferien

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2010

lion

Sikke nogle gode billeder.

Lyder til I have en super ferie

Anmeld

24. oktober 2010

Vingummien

lion skriver:

Sikke nogle gode billeder.

Lyder til I have en super ferie

Ja det havde vi også

Forresten regner med at komme og besøge jer et smut inden jul engang

Anmeld

24. oktober 2010

anna-jonas

Det er dejligt at høre fra dig Sus...............og vide at i har haft en god ferie. Det var godt til jer, sådan at komme væk fra den daglige trummerum, hva'??? Velkommen hjem igen, nu starter hverdagen i morgen................men med opladede batterier.

Knus Mette

Anmeld

24. oktober 2010

Vingummien

anna-jonas skriver:

Det er dejligt at høre fra dig Sus...............og vide at i har haft en god ferie. Det var godt til jer, sådan at komme væk fra den daglige trummerum, hva'??? Velkommen hjem igen, nu starter hverdagen i morgen................men med opladede batterier.

Knus Mette

Jaaah det var skønt og super hyggeligt, vi snakker om bornholm til sommer

Ja og ligger ud med prøve i erhvervsøkonomi imorgen hehe så godt ske jeg er udhvilet osv, men lige nu er min hjerne ikke helt enig i at skal have prøve

Anmeld

24. oktober 2010

lion

Tulipan skriver:

Ja det havde vi også

Forresten regner med at komme og besøge jer et smut inden jul engang

Det vilel da være super lækkert. så kunne vi måske tage i Tivoli og kigge på juleudstillingen

Anmeld

24. oktober 2010

Vingummien

lion skriver:

Det vilel da være super lækkert. så kunne vi måske tage i Tivoli og kigge på juleudstillingen

Ja det kunne være super hyggeligt

Anmeld

24. oktober 2010

Vingummien

lion skriver:

Hvornår begynder det?

Anmeld

24. oktober 2010

lion

Tulipan skriver:

Hvornår begynder det?

Det ved jeg ikke helt og jeg kunne ikke finde det på tivoli.dk, sidste år startede det 20 nov. Men allerede d. 12 nov i år kommer julemanden i tivoli?

Anmeld

24. oktober 2010

Vingummien

lion skriver:

Det ved jeg ikke helt og jeg kunne ikke finde det på tivoli.dk, sidste år startede det 20 nov. Men allerede d. 12 nov i år kommer julemanden i tivoli?

Hold da op det var tidligt

Men det skal vi da helt klart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.