Tager chancen imorgen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

544 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. oktober 2010

Pige1984

Nu kan jeg ikke vente mere med at teste, å jeg tager chancen imorgen 

Jeg har de sidste mange dage haft ondt (niven og stikken og mens agtige smerter). Og jeg har 2-3 dage af meget cremede udflåd. Og jeg sover længe og føler mig meget sløj. 

Og her til aften stødte min kæreste imod mit højre bryst og nej hvor gjorde det ondt 

Så jeg prøver at tage en test imorgen 

ÆL den 16,17 Oktober forventede mens den 29 Oktober (som bare har at blive væk )

Ønsker alle i andre der snart skal teste held og lykke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2010

A&F

Det bliver spændende,. Håber den er der, så jeg krydser fingre for dig

Anmeld

25. oktober 2010

Louisiana

Hva så, hva sagde testen??

Anmeld

25. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Ja nu er vi da nysgerrige.

Anmeld

25. oktober 2010

Pige1984

Den viste negativ  Men det er også kun lidt over en uge siden jeg havde ÆL.... Så prøver på fredag igen 

Anmeld

25. oktober 2010

Louisiana

Pige1984 skriver:

Den viste negativ  Men det er også kun lidt over en uge siden jeg havde ÆL.... Så prøver på fredag igen 

Ja, okay, det var også tidligt med en g-test så  Venter i spænding til på fredag så

Anmeld

25. oktober 2010

Pige1984

Louisiana28 skriver:

Ja, okay, det var også tidligt med en g-test så  Venter i spænding til på fredag så

Takker....

Men kunne bare ikke vente, da jeg sidst testede 4 dage før mens(SA 5+4), men det kan jo godt være jeg ikke kan den her gang. Jeg ved ikke om der kan være forskel fra gang til gang.

Anmeld

25. oktober 2010

Louisiana

Pige1984 skriver:

Takker....

Men kunne bare ikke vente, da jeg sidst testede 4 dage før mens(SA 5+4), men det kan jo godt være jeg ikke kan den her gang. Jeg ved ikke om der kan være forskel fra gang til gang.

Er ked af, at det endte i SA  

Jeg vil tro, at det er forskelligt fra gang til gang, men jeg aner det faktisk ikke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.