Butikker med alt tilbehør til kagepyntning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2010

lykke mus

SanneBoe skriver:

Her er hjemmesiden:

http://www.deleukstetaartenshop.nl/index.php 

jeg er helt ny i dette fag. hvad skal jeg bruge for at lave min første kage ... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hej Alle i imponerende dygtige kagebagere.

Jeg vil nu også for alvor prøve igang med at pynte kager og lave figur, jeg har surfet lidt rundt på forskellige hjemmeside, vil gerne bestille hjem i store mængder (skal nu nok få det brugt :O)) men hvor køber i henne og er der en fysisk butik i nærheden af Rander - Århus - Viborg omgenen man kan købe alt "startkittet" i - vil jo gerne se hvad det er jo køber :O)

Mange tak

/Sanne

Jeg vil til enhver tid bestille fra udlandet da det et er noget billigere. Men indtil du får styr på hvad de mange forskellige ting er, så er en dansk side ganske fin at købe hos. God fornøjelse! Det er en hobby som hænger ved når man først er igang.

Anmeld

24. oktober 2010

Hvem?

flower skriver:

jeg er helt ny i dette fag. hvad skal jeg bruge for at lave min første kage ... 

Det er jeg også - jeg bruger meget det jeg har i skufferne af værktøjer - har dog lige grebet mig selv i at trykke godkend til en ordre på nettet (dinkage.dk) på 1.573,- kr. en masser farver os sådan og de har en smart startsæt

Anmeld

24. oktober 2010

Pige2009

SanneBoe skriver:

Jaa, må li ha tålmodighed og vente de ekstra par dage med leveringen :O)

Nemlig - men det kan godt være lidt svært, når man er spændt på at få det

Anmeld

24. oktober 2010

lykke mus

SanneBoe skriver:

Det er jeg også - jeg bruger meget det jeg har i skufferne af værktøjer - har dog lige grebet mig selv i at trykke godkend til en ordre på nettet (dinkage.dk) på 1.573,- kr. en masser farver os sådan og de har en smart startsæt

men hvad skal jeg bruge og hvor meget fondant ska jeg bestille

Anmeld

24. oktober 2010

lykke mus

og når

folk laver figur eller blomster er det så også sådan nogle færdig købt nogle eller er det af fondanten de laver det

Anmeld

24. oktober 2010

Hvem?

flower skriver:

og når

folk laver figur eller blomster er det så også sådan nogle færdig købt nogle eller er det af fondanten de laver det

Tror godt du kan købe det færdiglavet, men det vil blive alt for dyrt, det er det jeg sidder og øver mig i nu, at modellere figur.

Anmeld

24. oktober 2010

lykke mus

SanneBoe skriver:

Tror godt du kan købe det færdiglavet, men det vil blive alt for dyrt, det er det jeg sidder og øver mig i nu, at modellere figur.

med fodant.. regner med at købe et kg tror du der er nok til en kage og et par figur

Anmeld

24. oktober 2010

Hvem?

flower skriver:

med fodant.. regner med at købe et kg tror du der er nok til en kage og et par figur

Det tror jeg helt sikkert

Anmeld

24. oktober 2010

lykke mus

SanneBoe skriver:

Det tror jeg helt sikkert

oki tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.