er ret fovirre skal til møde med min sagsbehandler i morgen men godt min støtte kontakt person tager med mig..HJÆLP MIG LIGE_

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

622 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. august 2008

H+S Skjolgborg.

[oprettet ved en fejl]

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2008

H+S Skjolgborg.

hved bare ikke hva vej jeg skal gå har jo vente i snart 8 år på af komme i det skide flexjob dog - barsel og sygdom ca 1-1½ år fra de 8 år...
Jeg overvejer både udd eller job men er sku også bange og hved af jeg ikke bare lige kan tag et 37 timers job men jeg ville bare så gerne ud nuuuuuuuuu og nu skal min søn som jeg har gået hjemme med lidt over 4 mdr nu starte i skole på mandag og jeg glæderrr mig bare til af så også selv komme ud og få mere ind for rev som er det samme som en på kontanthjælp få udbetalt...
drømmer om et job hvor jeg lidt er min egen herre både med og uden mennesker i de timer jeg er på job + kørekort...
drømmer også stadig om af arbejde med unge fra 6 til 18 år som har været udefor en masse grimme ting og utrykbarndom og derfor ikke bor hjemme men på et skole/børnehjem men ? kan jeg det og hva kraver det

2 DEL....
Den sende nemlig bare den lige med et...

hved jeg nemlig ikke hved bare jeg selv kender til det været derog boede 44 steder på 32 år og de 37 er indefor jeg var 0-18 år...
har print en del ud til møde i morgen men er sku komme i trivl hva vej hvis jeg skal tag hvis det skal være en udd...
ikke nemt + har ikke lyst til mega meget skolebænk men samtid med hvis jeg kan få rev imens så må udd tag 5 år....
HVA pokker skal jeg...
Pt hved jeg bare jeg vil ud mellem mennekser,havde mit kørekort..Med eller uden kommuneshjælp eller i udd...
og kan jeg eller kan jeg ikke klar det...hmmm har så mange tanker...
og alle siger jeg ikke må arbejde fysisk,pysisk,fuldtid og skal havde skiften arbejdestillinger men men jaaaa.....mit hjerte og hjerne siger nået andet dog ikke fuldtid bang nu og her men arbejde mig op til det måske igellem 5år eller nået....

undskyld for det lidt råde indlæge og håber nogle inden kl:10.00 i morgen kan hjælpe mig bare lidt eller råd om udd osv....
Mvh Henriette

Anmeld

6. august 2008

Skovurt

Hej Henriette.

Nu har jeg lige læst dit indlæg - uden at kende dig yderligere, så jeg har jo egentlig ikke rigtig noget at bygge et svar på, men jeg forstår godt din frustration - det kan altså nemt virke uoverskueligt når man står der og skal vælge "retning" for ens liv... hvad har man lyst til, og hvad er mulighederne - det er ikke altid nemt :) Men jeg håber at dit møde i dag hjælper dig på vej.

Jeg er selv lige blevet færdig med min uddannelse i forrige måned, og det synes jeg var en hård omgang - 3½ år på seminariet (pædagog), men forlænget af en graviditet/barsel :)

Hvis du vil arbejde med anbragte børn, så er det da pædagog du skal være?
- men tjek dine jobmuligheder først, for jeg er ikke sikker på hvor mange af sådanne steder der er de forskellige steder i landet. - OG - det er et meget hårdt job, og kræver en god psyke at skulle tackle omsorgssvigtede børn og unge.

Nå, jamen det var bare lige et par ord fra mig - og så held og lykke med dit møde.

Anette

Anmeld

6. august 2008

OKtober projekt

Jeg tænker ogsa social og sundhedsassistens - knap så lang som pædagog. Her kan du søge ind på børne/ungdoms. psyk. eller bosteder for unge med vanskeligheder.

men som skrevet i indlægget ovenover så overvej det nøje - det er et hårdt job psykisk!

held og lykke

Anmeld

6. august 2008

MorCamilla

Hejsa Henriette..

Sikke en knibe du er kommet i.. Jeg kender det godt fra mig selv, har gået hjemme i 5 år nu og vil også gerne i gang med noget...

Måske du kan spørge din kommune og du kan komme i jobprøvning, (hvor du prøver forskellige slags job på 6 måneder) så du kan se hvad du har mest lyst til at arbejde med senere hend...

Hvis jeg var dig ville jeg vente med at begynde på uddannelse, ind til du ved 100% hvad det er du vil. Det ville være så træls at begynde på noget og så efter et år eller to finde ud af at det ikke var det du ville alligevel...

Til slut vil jeg ønske dig held og lykke med samtalen på kommunen..

Knus fra Camilla.

Anmeld

6. august 2008

H+S Skjolgborg.

I Er super piger....
Det vister sig min nye sagsbehandler som jeg fik i jan i år slet ikke har læst min sag og bare føler jeg og min støtte kontakt person bare har ville sende mig ud i nået og hej hej med dig men nu satte jeg ham sku på plads og han læser nu mine papir igellem Jeg har fåer 12 gange psykolog og jeg har en psykistisk udredningen lave sidste på sommer i 2004 og frem og 3 heldbredundersøgelse og to røngel af ryggen nakken og lænden.Han har ikke læste en dyt.Men Nu vil han gøre det og send det op til de høje om jeg er flexjob berette JUBIIIII..Ikke nok med det imens skal jeg her den 18/8 starte på social og sundheds kursus/skole som ligger her i dalmose 25 timer om ugen fed nok glæder mig og de kan hjælpe en vide med pratik.løntilskud eller rigtigt job..Super tænker jeg..For vil helst den vej med af jeg køre rundt gør let rent oprydningen indkøb lave mad osv for mennesker..Så nu må jeg se hva fremtiden bringer mig..Glæder mig til af komme uddddddd..... JA og i dag fik vi brev fra kommunen benjamins taxaorden til skolen er også klar gjort han blever sku hente 7.20 og skal møde i skole 8.15 godt nok tidligt han blever hente det tager ca 12 min i bil herfra til skole.Men klager ikke syntes det er super nok så nu er det fra nu af i seng kl:20.00 og tv slukke for ham kl:19.30 så er det børste tænder tid osv..
Tak for jeres svar super...
Knus Fra Henriette;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.