Min svigerinde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.015 visninger
15 svar
0 synes godt om
24. oktober 2010

SHERO

Min storebror har simpelthen fundet den mest fantastisk kæreste, som bare er SÅ sød, og behandler min bror så godt.... Hun er blevet en del af familien på ingen tid og vi elsker hende alle sammen. Da jeg så hende første gang troede jeg hun var gravid. Men hun er bare tyk som hun sige... Hun har  tabt sig 50 kg, så tænkte nåårh ja okay det sidder nok bare på maven det sidste.

De var på ferie for 2 måneder siden, og de ville næsten ikke lade hende flyve hjem fordi de mente hun var for højgravid til at flyve  Hun tog 5 kg på, på ferien KUN på maven...

Nu er hun så blevet scannet og de har fundet en vand cystel på størrelse med en FODBOLD i hendes mave... WHAT!?!? Og  hun ser virkelig højgravid ud...

Synes altså bare det er helt vildt, nu skal hun opereres på onsdag...

Er bare sådan lidt i chok, for synes sgu det er helt vildt, så skulle sådan set bare lige ud med det... Aner ikke hvordan sådan en opration foregår, men for pokker er så nervøs på hendes vejne...

Ville egentlig ikke noget med den her tråd, bare liige af min mine tanker, men puhhh altså synes det er så synd for hende.. :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2010

ESV

Tullen85 skriver:

Min storebror har simpelthen fundet den mest fantastisk kæreste, som bare er SÅ sød, og behandler min bror så godt.... Hun er blevet en del af familien på ingen tid og vi elsker hende alle sammen. Da jeg så hende første gang troede jeg hun var gravid. Men hun er bare tyk som hun sige... Hun har  tabt sig 50 kg, så tænkte nåårh ja okay det sidder nok bare på maven det sidste.

De var på ferie for 2 måneder siden, og de ville næsten ikke lade hende flyve hjem fordi de mente hun var for højgravid til at flyve  Hun tog 5 kg på, på ferien KUN på maven...

Nu er hun så blevet scannet og de har fundet en vand cystel på størrelse med en FODBOLD i hendes mave... WHAT!?!? Og  hun ser virkelig højgravid ud...

Er bare sådan lidt i chok, for synes sgu det er helt vildt, så skulle sådan set bare lige ud med det... Aner ikke hvordan sådan en opration foregår, men for pokker er så nervøs på hendes vejne...

Ville egentlig ikke noget med den her tråd, bare liige af min mine tanker, men puhhh altså synes det er så synd for hende.. :-(

Det lyder helt vildt skræmmende og kan godt forstår du er bekymret!

Ved ikke hvad jeg ellers skal skrive men ville ikke bare kigge uden lige at smide en bemærkning!

Håber operationen går godt og hun snart er frisk igen!!

Anmeld

24. oktober 2010

klmf

Holy guacamole!! Det var da ikke så lidt... Ikke noget at sige til de var betænkelige i lufthavnen....

Held og lykke til hende!

Anmeld

24. oktober 2010

Kvindemin

Du er fandme sød, gid du var min svigerinde <3
Her skal man døjes med sådan et par hekse (undskyld sproget)..
Hvor sødt at skrive så pænt om din svigerinde.

Pøj pøj med det hele, held og lykke og alt det der.

Stort knus

Anmeld

24. oktober 2010

SHERO

Chritinap skriver:

Du er fandme sød, gid du var min svigerinde <3
Her skal man døjes med sådan et par hekse (undskyld sproget)..
Hvor sødt at skrive så pænt om din svigerinde.

Pøj pøj med det hele, held og lykke og alt det der.

Stort knus

Hehe tak... :-)

Øv da, han har også haft et par stykker ingen i familien kunne lide, så er bare SÅ glad for han har fundet hende her... :-)

Anmeld

24. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Wow... Det lyder godtnok vildt...

Godt de fandt ud af det!!!

(og ps - Jeg vil også have en svigerinde... )

Anmeld

24. oktober 2010

AnneBJ

Hvor er du en sød og dejlig svigerinde! Håber din svigerinde ved du påskønner hende sådan - men mon ikke! Godt de fandt cysten, håber OP går gnidningsfrit!

Har selv verdens dejligste svigerinde, men desværre er brormand og hende (vist) ved at gå fra hinanden - så husk at påskøn svigerinderne mens de er der!

Anmeld

24. oktober 2010

Kløver

Tullen85 skriver:

Vil lige berolige dig lidt, er selv operert for en cyste i bækkenet, og de er super dygtige til den slags, så vidt jeg ved er det ikke ualmindeligt med vandcyster i maven, som bliver opereret væk, så er sikker på alt nok skal gå. jeg krydser ihvertfald fingre for alt vil gå godt og sender en krammer med på vejen

Anmeld

24. oktober 2010

SHERO

Maja84 skriver:

Vil lige berolige dig lidt, er selv operert for en cyste i bækkenet, og de er super dygtige til den slags, så vidt jeg ved er det ikke ualmindeligt med vandcyster i maven, som bliver opereret væk, så er sikker på alt nok skal gå. jeg krydser ihvertfald fingre for alt vil gå godt og sender en krammer med på vejen

Åhh tak for det svar.. :-) de har vist udelukket at den stammer fra lever,livmoder eller nyre, så hun får svar på om det er fra tarm eller æggestok i morgen... Men det skulle vist mindske risikoen lidt...

Anmeld

24. oktober 2010

SHERO

AnneBJ skriver:

Hvor er du en sød og dejlig svigerinde! Håber din svigerinde ved du påskønner hende sådan - men mon ikke! Godt de fandt cysten, håber OP går gnidningsfrit!

Har selv verdens dejligste svigerinde, men desværre er brormand og hende (vist) ved at gå fra hinanden - så husk at påskøn svigerinderne mens de er der!

Krydser fingre for de blir sammen :-D

De fandt sammen i sommers, og er flyttet sammen, eller hun har købt hus, de har fået hund og campingvogn, så det er total idyl :-D Og min storebror har aldrig været så glad, så hååååber virkelig det holder, men tror jeg på det gør :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.