Svinghjul eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

471 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. oktober 2010

Lon1976

Er der nogen som kan fortælle om gode som dårlige erfaringer med svinghjul på barnevogn?

Håber der er flest anbefalinger  da jeg har set en som var virkelig lækker og flytte rundt på, men det var jo ude i forretningen, hvor der var gulvtæppe på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2010

LauraLW

Lon1976 skriver:

Er der nogen som kan fortælle om gode som dårlige erfaringer med svinghjul på barnevogn?

Håber der er flest anbefalinger  da jeg har set en som var virkelig lækker og flytte rundt på, men det var jo ude i forretningen, hvor der var gulvtæppe på.

jeg kan kun anbefale svingbare hjul. - Har dog endnu ingen erfaringer med at køre med dem i al slags vejr og på al slags underlag. - MEN vi startede med en uden svingbare hjul, men den blev for tung at køre med når man havde indkøb eller ungen på den ene arm og skulle køre med den anden. Så HALELUJAH for svingbare hjul :-) Går aldrig tilbage til de andre igen :-)

Anmeld

24. oktober 2010

Lon1976

LauraLW skriver:

jeg kan kun anbefale svingbare hjul. - Har dog endnu ingen erfaringer med at køre med dem i al slags vejr og på al slags underlag. - MEN vi startede med en uden svingbare hjul, men den blev for tung at køre med når man havde indkøb eller ungen på den ene arm og skulle køre med den anden. Så HALELUJAH for svingbare hjul :-) Går aldrig tilbage til de andre igen :-)

Tak, det er godt at hører. Man skal jo hverken løfte eller trykke ned på vognen for at dreje og det synes jeg virkede rart.

Anmeld

24. oktober 2010

LauraLW

Lon1976 skriver:

Tak, det er godt at hører. Man skal jo hverken løfte eller trykke ned på vognen for at dreje og det synes jeg virkede rart.

Det er super rart! :-)

Anmeld

24. oktober 2010

eliasogmor

LauraLW skriver:

det kommer an på terrænet..nu er det kun min klapvogn, der har svingbare hjul og den er såh lækker at køre med..men det er også kun på fast underlag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.