Her er de otte værste parforholds-dræbere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

953 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. august 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
Fra Jyllandsposten

Dårlig kommunikation, pengeproblemer og emsige svigermødre er blandt almindelighederne, der oftest lægger gift for parforholdet. Men der er hjælp at hente.

Er du i et forhold, der knirker, eller som måske er på randen af opløsning? Så er det måske tid til se på, hvad der har fanget dig og din partner i den onde cirkel.

Ifølge den britiske samlivsekspert Christine Webber er det nemlig ofte bagateller, der er skyld i, at vores kærlighedsforhold kører af sporet. Her er rådene, som - måske - kan redde dit parforhold.

Læs mere her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2008

MorCamilla

God artikel, og sikkert også rigtig nok.. :$

Anmeld

6. august 2008

Doktor Doolittle

UHA den var vist lige til mig :'( Vi kæmper lidt med kommunikationen herhjemme og skal i parterapi for det. (H)(H) Tina

Anmeld

6. august 2008

finkedinke

UHa ja, lige den med kommunikationen giver ihvertfald problemer herhjemme. Nogen gange er det som om vi taler fuldstændigt forskellige sprog.
Svigermor har jeg tilgengæld ikke problemer med:-)
Min mands mor var fantastisk (L)men døde desværre alt for tidligt i en alder af 50. Gudskelov nåede jeg at kende hende og hun nåede at møde vores første barn.
Min mands stedmor og hans far er blevet skilt, så jeg har slet ikke nogen svigermor:P ind til videre...

Berith - der har en svigerinde der giver lige så mange problemer >(som en svigermor. Heldigvis er min mand enig;)

Anmeld

6. august 2008

Mathilde

Ja den med de små dagligdagsirritationer kan jeg godt nikke genkendende til;)
Hvorfor sætter du sorte fingre når jeg lige har gjort rent, hvorfor kan du ikke smide dit beskidte tøj i vasketøjskurven i stedet for i en stor bunke i soveværelset osv...

Men det er jo bare små ting i forhold til alle de gode. Det minder jeg mig selv om jævnligt og det hjælper. Så er der fokus på det positive og ikke det negative.
Det hjælper at nævne det for ham så det ikke kommer til at fylde og blive et problem:)
Han gør så mange andre gode ting, som jeg hellere vil fokusere på.

(H)Mathilde, som har en dejlig kæreste(L)

Anmeld

6. august 2008

1977

Profilbillede for 1977
Tja der er noget om det :P

Anmeld

6. august 2008

Kvindemin

Den med svigermor er nu ret god :)

Anmeld

6. august 2008

Monique

Kan lige tilføje en hehe :D

Arbejde på scandlines færgerne Rødby - Puttgarden..
Det er virkelig et skilsmisse job

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.