based on a true story..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2010

Dinna88

Mimbi skriver:

kender i nogle filme der er baserede på en sand historie?

Jeg ELSKER filme der er baserede på en sand historie, og kunne rigtig godt tænke mig at se en i aften

knus

Jeg mener at Changeling er baseret på en sand historie. Og så er det en knaldhamrende god film!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Livet længe leve.

Handler om en ung læge, der kommer på et plejehjem, hvor der bor en samling af mennesker der er grønsager. Han finder ud af at deres symptomer har nogen ligheder med noget andet. Jeg vil ikke sige for meget. Men den er MEEEEEEEEEEEEEEEGA god...

Jeg tudede i flere timer efter jeg så den (på den gode måde)

Elsker også autentiske film

Anmeld

24. oktober 2010

BabyAnno2012

Mener at VI LEVER er en autentisk film.

Anmeld

24. oktober 2010

Mimic

mr. Hollands Opus er også en true story

super sød film

Anmeld

24. oktober 2010

matryoshka

"Precious" er en meget brutal, men sindsygt god film!

Anmeld

24. oktober 2010

Pena

Livet længe leve.

Handler om en ung læge, der kommer på et plejehjem, hvor der bor en samling af mennesker der er grønsager. Han finder ud af at deres symptomer har nogen ligheder med noget andet. Jeg vil ikke sige for meget. Men den er MEEEEEEEEEEEEEEEGA god...

Jeg tudede i flere timer efter jeg så den (på den gode måde)

Elsker også autentiske film

Åhh den film er forfærdelig. PÅ den gode måde...

Da jeg så den første gang tudede jeg over den flere dage efter, og kunne slet ikke tåle at genfortælle den. Men virkelig god. Det skal lige siges at jeg så den igen for ikke så lang tid siden, og der var jeg ikke lige så opløst.

Kan ikke huske hvad den her film hedder, men der er en film om en far hvor konen dør, og så ser man hans kamp for at beholde sine børn. Meget rørende, og vist nok autentisk.

Anmeld

24. oktober 2010

SHERO

MajaPiraya skriver:

"Precious" er en meget brutal, men sindsygt god film!

Jahh den er vildt god, men er heldigvis ikke autentisk... (selvom der sikkert findes masser af kvinder som hende)

Anmeld

24. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Søddepødde skriver:

Åhh den film er forfærdelig. PÅ den gode måde...

Da jeg så den første gang tudede jeg over den flere dage efter, og kunne slet ikke tåle at genfortælle den. Men virkelig god. Det skal lige siges at jeg så den igen for ikke så lang tid siden, og der var jeg ikke lige så opløst.

Kan ikke huske hvad den her film hedder, men der er en film om en far hvor konen dør, og så ser man hans kamp for at beholde sine børn. Meget rørende, og vist nok autentisk.

den lyder spændende Du må gerne finde navnet på den film

Anmeld

24. oktober 2010

Pena

BabyAnno2011 skriver:

Mener at VI LEVER er en autentisk film.

Ja hvis du tænker på den hvor de styrter ned i nogle bjerge med sne, så er den autentisk.

Anmeld

24. oktober 2010

Pena

Zafir skriver:

den lyder spændende Du må gerne finde navnet på den film

Så går jeg lige på google......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.