Får du fremkaldt dine billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Fremkalder du jeres billeder til jer?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

529 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. oktober 2010

Stumpen

Spurgte tidligere til nettos fotoservice og er siden kommet til at tænke på om folk får fremkaldt billeder i dag til album eller bare har dem på computeren..

-Anja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi bruger foto.com. VI fremkalder kun super gode shots og så i 20x30 eller derover.

De har vundet flere test af kvalitet osv. De er super billige. VI bestiller altid på luxus papir osv. En 20x30 koster omkring 5 kr. Man får track and trace, så man kan følge dem hele vejen fra bestilling til trykning osv... Rigtig smart...

Anmeld

24. oktober 2010

Maddox

Herhjemme får vii taget rigtig mange billeder, og derfor er det kun en lille del af dem som bliver fremkaldt..

Jeg har selv en fotoprinter, men hvis jeg skal have mange prints bestiller jeg udprints fra nettet - har de sidste mange gange brugt www.foto.com som ofte kører med nogle rigtig gode tilbud

Anmeld

24. oktober 2010

Trolde_mor

Herhjemme har vi dem liggende på computerne og den eksterne. Vi printer kun dem ud, som vi skal have op at hænge eller bruger til scrapbooking

Anmeld

24. oktober 2010

B&J

Vi tager en masse billeder futter ned til fotohandleren her i hjørring og får dem ud også kan vi putte dem i fotobogen elsker af se dem der når man kan holde og se dem i sådan bog

Anmeld

24. oktober 2010

SHERO

Fremkalder kun dem der skal op på væggen, eller gives til familien, ellers har jeg lavet en fotobog hver anden månede. Og gør jeg indtil han er et år, og så hver halve til hele år efterfølgene... Synes jeg er hyg'ligt i stedet for det normale fotoalbum... :-)

Anmeld

24. oktober 2010

dorthemus

Jeg bruger www.fotogo.dk Skide go service og kvalitet

Anmeld

24. oktober 2010

tinasmor

Bruger Bilka, som er blevet kåret for de bedste billeder i en eller anden test. De koster på tilbud 0,48 kr pr billede (lige meget hvor mange billeder man har) Ellers normalt 80 øre pr billede. Hvis man handler i Bilka og selv henter er det kun 10 kr i ekspeditions gebyr og så selve billedprisen

Anmeld

24. oktober 2010

Diana...

Ja vi for dem fremkaldt på foto.com og jeg får dem alle fremkaldt jeg tør IKKE have dem kun på computeren man kan jo midste dem  Så ja vi får dem fremkaldt. 

Anmeld

24. oktober 2010

klmf

Nogle har jeg liggende digitalt, andre printer jeg selv ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.