Ingen baby mere. Blev indlagt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.391 visninger
16 svar
0 synes godt om
24. oktober 2010

Wish upon a star

Tak for de søde hilsner under mit andet debat indlæg, men jeg er desværre i dag vendt hjem fra en indlæggelse på sygehuset. Jeg fik pludselig volsomme smerter, og blev indlagt og tjekket på kryds og tværs. Det viste sig i sidste ende at jeg var åbenbart 7 uger henne, men uden for livmoderen, og jeg havde nogle blod og væske ansamlinger. Så jeg blev opereret og fik også fjernet min ene æggeleder. Men jeg har det nogenlunde okay nu, og er blevet udskrevet i dag.

Syntes lige jeg ville fortælle hvad der er sket

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2010

otlitrom

Åh nej, det lyder virkelig hårdt! Det er jeg ked af at læse!!

Håber du snart får det bedre, og at du/I må få en rask graviditet, der kan bringe Jer ønskebarnet!

Anmeld

24. oktober 2010

Loa

Øv øv øv øv øv

Havde netop læst dit andet indlæg.......

Er meget ked af det på jeres vegne..........

Anmeld

24. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

BettinaHornskov skriver:

Tak for de søde hilsner under mit andet debat indlæg, men jeg er desværre i dag vendt hjem fra en indlæggelse på sygehuset. Jeg fik pludselig volsomme smerter, og blev indlagt og tjekket på kryds og tværs. Det viste sig i sidste ende at jeg var åbenbart 7 uger henne, men uden for livmoderen, og jeg havde nogle blod og væske ansamlinger. Så jeg blev opereret og fik også fjernet min ene æggeleder. Men jeg har det nogenlunde okay nu, og er blevet udskrevet i dag.

Kære du.

Det er jeg virkelig ked af at høre. Det er bare dybt uretfærdigt.

Jeg håber du har det godt under omstændighederne.

Ved slet ikke hvad jeg skal sige, men vil da lige sende et stort knus

Anmeld

24. oktober 2010

Mettemus

Årh det er jeg rigtig ked af at høre. Jeg ved præcis hvor hårdt det er - har nemlig selv prøvet det to gange.Jeg fik fjernet min ene æggeleder efter første gang og er siden blevet gravid to gange på forholdsvis kort tid- det kan lade sig gøre! Jeg ved det er en ringe trøst lige nu, hvor det eneste der fylder er, at du har mistet. Giv dig selv lov til at være ked af det! De fysiske sår heler hurtigt, men det psykiske kan sagtens tage længere tid. Lad det, og brug din omgangskreds selvom det kan være svært.

Du må gerne skrive privat hvis du har brug for det,

KNUS!

Anmeld

24. oktober 2010

Lisbeth1985

Hvor gør det mig ondt at høre Jeg sender dig mange kærlige tanker og kram

Lisbeth

Anmeld

24. oktober 2010

lion

Hvor går det mig ondt at hører.

Jeg håber du snart har 2 streger så du får dit ønskebarn

Anmeld

24. oktober 2010

Kløver

sender en kæmper krammer

Anmeld

24. oktober 2010

Pige2009

BettinaHornskov skriver:

Åh, nej! Hvor gør det mig ondt på jeres vegne - min veninde var igennem nøjagtig det samme sidste år, men er heldigvis ovenpå igen, selvom det var et virkelig hårdt forløb.

Jeg ønsker dig alt det bedste i fremtiden og håber virkelig du snart har ønskebarnet i maven

Anmeld

24. oktober 2010

Sofiedk

Åh nej altså hvor er det bare forfærdeligt. Nu var det endelig lykkes for jer og hvor er det bare så uretfærdigt at det så går galt Føler så meget med dig og ved hvordan du har det, det bliver en svær tid at komme igennem, men er sikker på det en dag bliver hele kampen værd når vi alle står med vores lille ønskebarn i armene.

Knus Sofie (der selv mistede i 10.uge for 2 mdr. siden)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.