Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
TrineLærke skriver: LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE IT!!
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE IT!!
taaak...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
isabellamor skriver: vores soveværelse...
vores soveværelse...
Tulle Mus skriver: Super flot soveværelse i er ved og få jer.. Vi skal også selv igang med vores, da jeg desværre har fået konstateret allegi overfor 5 forskellige slags støvmider og en masse pollen.. Så jeg har lige en masse spørgsmål.. Hvor har du købt tapettet??Har i selv lavet senge gavlen??Og har i selv lavet skabet, eller er det købt og hvor??? Knus Maria som glæder sig til og komme igang..
Super flot soveværelse i er ved og få jer..
Vi skal også selv igang med vores, da jeg desværre har fået konstateret allegi overfor 5 forskellige slags støvmider og en masse pollen.. Så jeg har lige en masse spørgsmål..
Hvor har du købt tapettet??Har i selv lavet senge gavlen??Og har i selv lavet skabet, eller er det købt og hvor???
Knus Maria som glæder sig til og komme igang..
årh det lyder super træls at være så meget allergisk overfor så mange ting ØV.Tapetet er købt i BauhausSengegavlen har vi købt ( er egentlig bare en massiv egetræsplade ) Jan har så skåret den til Selve skabet har jans selv lavet, vi har bare købt pladerne, og så har jeg tegnet hvordan det skulle se ud indenvendig med mål osv. og så har min dejlie mand fremstillet detSå lågerne er købt i silvan, da de lige har haft 42% på alle deres låger osvKnuuus
waw hvor er det flot Jeg savner bare nogle farver
Kruse90 skriver: årh det lyder super træls at være så meget allergisk overfor så mange ting ØV.Tapetet er købt i BauhausSengegavlen har vi købt ( er egentlig bare en massiv egetræsplade ) Jan har så skåret den til Selve skabet har jans selv lavet, vi har bare købt pladerne, og så har jeg tegnet hvordan det skulle se ud indenvendig med mål osv. og så har min dejlie mand fremstillet detSå lågerne er købt i silvan, da de lige har haft 42% på alle deres låger osvKnuuus
Ja det er også mega træls, men håber kun på at min datter ikke får det, jeg skal nok lærer og leve med det..
Kan jeg ikke lokke dig til og tage et billede af jeres skab??? Mangler lidt inspiration.. Tihi
Kruse90 skriver: waw hvor er det flot Jeg savner bare nogle farver
det er der skam også.... det kan bare ikke ses på billedet...
Tulle Mus skriver: Ja det er også mega træls, men håber kun på at min datter ikke får det, jeg skal nok lærer og leve med det.. Kan jeg ikke lokke dig til og tage et billede af jeres skab??? Mangler lidt inspiration.. Tihi
selvfølgelig Vi har kun lavet skelettetVi har ikke fået lågerne hjem endnu. Men skal også nok tage billeder til den til Har lige lidt fra da jan lavede det.
Kruse90 skriver: selvfølgelig Vi har kun lavet skelettetVi har ikke fået lågerne hjem endnu. Men skal også nok tage billeder til den til Har lige lidt fra da jan lavede det.
Det er da lige mit skab, hvornår aflevere du det...
Har i købt hylderne eller er det en plade i har skåret til??? Hvis du forstår??Hvilke mål har du brugt på hylderne??
Tulle Mus skriver: Det er da lige mit skab, hvornår aflevere du det... Har i købt hylderne eller er det en plade i har skåret til??? Hvis du forstår??Hvilke mål har du brugt på hylderne??
haha vil være rigtig ked af at skulle aflevere det VIl slet ikke undvære det heheores skab er 60 cm i dybden og bredden på alle hylderne er 80 cmså de er super dejlig store fik min viljeMen hvad gør manden ikke for at gøre mig gladDet er en laaaaaang plade jan selv har skåret til
Kruse90 skriver: haha vil være rigtig ked af at skulle aflevere det VIl slet ikke undvære det heheores skab er 60 cm i dybden og bredden på alle hylderne er 80 cmså de er super dejlig store fik min viljeMen hvad gør manden ikke for at gøre mig gladDet er en laaaaaang plade jan selv har skåret til
hehe sådan skal det være... Kvinder bestemmer alle de store ting og mænd kan få lov til at bestemme de små ting, som hvornår græsset skal slåes...
Ej spøg til side, tror da vist jeg skal have fat i min svoger (tømre) og sige hvordan jeg gerne vil have det.. tihi
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128