Hvad serverer i når i har mødregruppen på besøg`?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.458 visninger
12 svar
0 synes godt om
24. oktober 2010

FruEllingsen

Ja som overskriften siger.

hvad serverer i?

Vi får faktisk altid boller med pålæg i mødregruppen. hvilket jo er helt fint.

Og hvad laver i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2010

L-Mortil3

Drømmer skriver:

hvad serverer i?

Og hvad laver i?

I min MG er det altid den der holdte det sidst der har brød med, således den der holder det kun skal tænke på pålæg og drikkelse og ikke bage tilmed Så vi får alt muligt forskelligt Og det er jo skønt

Men som regel boller, pålæg, gulerødder, ananas, lidt slik, juice, sodavand, og lidt ostehapsere, og frugthapsere til ungerne

Anmeld

24. oktober 2010

Mette.

Drømmer skriver:

hvad serverer i?

Og hvad laver i?

I min mødregruppe er det den som vi er hos som har pålæg etc. også er det den som er næst på listen som har brød med af en art.

Så det er nogenlunde det samme. Af og til har vi kage, chokolade etc, men mest overnævnte.

Vi bor inde i Århus C, så vi er nogen gange til babysvømning, arrangementet vedrørende baby/børn på biblioteker osv, børnevenlige cafeer og ting i den dur. Men ellers snakker vi hos hinanden, spiller bezzerwizzer og ting i den dur.

Anmeld

24. oktober 2010

Mathilde & Frederikkesmor

I min mødregruppe er det meget forskelligt.... Nogle gange friskbagte boller, pølsehorn eller franskbrød - andre gange sandwiches og frugt. Det er rart det ikke er det samme, og at man er "tvunget" til at bage, for det gider jeg absolut ikke!

Anmeld

24. oktober 2010

dorthemus

Drømmer skriver:

hvad serverer i?

Og hvad laver i?

I min mødregruppe er det sådan, at den der lægger hus til kun skal sørge for drikkevarer...ellers er det forskelligt hvad vi tager med; frugt, kiks, kage og pålæg og brød

Anmeld

24. oktober 2010

LISBETH:-)

I min mødregruppe er det den der lægger hus til der også står for hele gildet. Det er meget forskelligt hvad vi får, det er op til den der holder det, og hvad man har overskud til.

Her får vi altid hjemmebag, smoothies og indimellem sandwich andre steder får vi bare købe småkager. Alle gør det de føler for, og der er ingen der vrænger på næsen hvis der bare bliver serveret vand

Vi mødes hver fredag, hvor vi "bare" snakker om alt mellem himmel og jord. Vi svinger rigtig godt sammen så det kommer ligesom naturligt. Vi tager også i babybio, på shopping osv sammen.

Vi er 4 i min mødregruppe

Anmeld

24. oktober 2010

Diana...

Line&Liam skriver:

I min MG er det altid den der holdte det sidst der har brød med, således den der holder det kun skal tænke på pålæg og drikkelse og ikke bage tilmed Så vi får alt muligt forskelligt Og det er jo skønt

Men som regel boller, pålæg, gulerødder, ananas, lidt slik, juice, sodavand, og lidt ostehapsere, og frugthapsere til ungerne

Det var ca det samme vi fik i min mødregruppe, dog var det den der holde det der sørget for der hele også brød. 

Anmeld

24. oktober 2010

Vidunderligeunger

du ved godt hvad vi får i min jeg har nemlig kun "vores"

Anmeld

24. oktober 2010

Faith

Line&Liam skriver:

Slik Line????? Det har vi da ikke set noget af de gange vi har været hos dig

Anmeld

24. oktober 2010

Faith

BlyViol skriver:

du ved godt hvad vi får i min jeg har nemlig kun "vores"

Det er til gengæld osse den bedste mødregruppe ever!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.