Nogen kagebagere i Ringkøbing/omegn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

536 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. oktober 2010

L-Mortil3

Der bare total meget mangler at bage en kage til mit utraditionelle bryllup på lørdag ??

Er DYBT misundelig på jeres evner, og har overvejet at kaste mig ud i det... Men puuuha, hvor bliver overskuddet af til det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2010

Fines mor

Line&Liam skriver:

Der bare total meget mangler at bage en kage til mit utraditionelle bryllup på lørdag ??

Er DYBT misundelig på jeres evner, og har overvejet at kaste mig ud i det... Men puuuha, hvor bliver overskuddet af til det

Det er bare at begive sig ud i det, og se om det fanger dig ;-)))

Du kan hente en del inspiration på you tube, men også her i gruppen. ;-)

Anmeld

24. oktober 2010

L-Mortil3

Fines mor skriver:

Det er bare at begive sig ud i det, og se om det fanger dig ;-)))

Du kan hente en del inspiration på you tube, men også her i gruppen. ;-)

Men er det ikke noget med man skal have en masse remidier? Eller kan man klare sig med hvad køkkenskabet byder på her de første par gange?

Anmeld

24. oktober 2010

Fines mor

Line&Liam skriver:

Men er det ikke noget med man skal have en masse remidier? Eller kan man klare sig med hvad køkkenskabet byder på her de første par gange?

Du kan godt klare dig med det som du har, men det kommer naturligvis an på hvad du gerne vil lave ;-)

Hvis du vil lave noget med blomster, så vil jeg anbefale at købe nogle udstikker til formålet.

Hvad havde du i tankerne?

Anmeld

24. oktober 2010

L-Mortil3

Fines mor skriver:

Du kan godt klare dig med det som du har, men det kommer naturligvis an på hvad du gerne vil lave ;-)

Hvis du vil lave noget med blomster, så vil jeg anbefale at købe nogle udstikker til formålet.

Hvad havde du i tankerne?

Til surprise bryllupet på lørdag skal hele familien også have nyheden om den lille ny i maven også, så havde tænkt noget baby kærlighedstema, evt hjerter og sutter Men er stadig lidt blank

Anmeld

24. oktober 2010

Fines mor

Line&Liam skriver:

Til surprise bryllupet på lørdag skal hele familien også have nyheden om den lille ny i maven også, så havde tænkt noget baby kærlighedstema, evt hjerter og sutter Men er stadig lidt blank

Hva med et jing og jang hjerte, som er delt i to? Et med kærlighed, og et med baby halløj på?

Anmeld

24. oktober 2010

L-Mortil3

Fines mor skriver:

Hva med et jing og jang hjerte, som er delt i to? Et med kærlighed, og et med baby halløj på?

iiih DET var en god ide!!!

Anmeld

24. oktober 2010

iris-mor

Du vil sagtens selv kunne lave det. Du kan evt snyde sådan at bageren bagere bundene og få ham til at rulle marcipan til kagerne ud også. Så skal du bare fylde den ud. Og pynen kan du jo evt købe i form af babysutter eller hvad det nu er - men vær sikker på det bliver fjernet indne du serverer den.

Ja der er nok at se til

Anmeld

24. oktober 2010

FruEllingsen

Hey Line.

Nu er jeg ikke verdensmester. men har da lavet et par kager. så skal du have hjælp skal du bare sige til så kommer jeg gerne

Anmeld

24. oktober 2010

Fines mor

Line&Liam skriver:

iiih DET var en god ide!!!

Så ville jeg lave den ene i eks. lilla og den anden i rød - eller noget ;-)))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.