lykkelig!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

416 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. oktober 2010

TTM

Hej alle i fantastiske mennesker!!

Jeg er simpelthen nøøøødt til og dele min lykke med jer...

På meget kort tid er der bare sket en hel masse, som nok ikke er så meget men nok til jeg er overskuds-mor som er mega glad...

1) Jeg var til scanning onsdag og alt var perfekt, vi venter os en lille dreng Min kæreste blev så glad da han fik nyheden, tror enda min svigermor har fældet en tåre eller 10 (Hun stor-tuede da vi fortalte jeg var gravid, af lykke altså, og det bliver den første dreng i familien)

2) Fredag fik jeg besked om der var en køber til min kærestes hus!! Så vi nu kan gå ud og købe et fælles hus som kan rumme os alle sammen!!

Jeg ved godt det ikke lyder af meget, men det gør vores liv ikke længere er på stand-by men vi rent faktisk kan kigge på huse omkring os!!

En MEGET glad gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Ej hvor dejligt. Stort tillykke med det hele

Anmeld

24. oktober 2010

Kruse90

hold da op
Jeg kan da godt fortstå du er glad. Det er da også helt fantastisk

Stort tillykke med det hele

Anmeld

24. oktober 2010

Mor til prinsessen :-)

ProjektBaby nu med håb skriver:

Hej alle i fantastiske mennesker!!

Jeg er simpelthen nøøøødt til og dele min lykke med jer...

På meget kort tid er der bare sket en hel masse, som nok ikke er så meget men nok til jeg er overskuds-mor som er mega glad...

1) Jeg var til scanning onsdag og alt var perfekt, vi venter os en lille dreng Min kæreste blev så glad da han fik nyheden, tror enda min svigermor har fældet en tåre eller 10 (Hun stor-tuede da vi fortalte jeg var gravid, af lykke altså, og det bliver den første dreng i familien)

2) Fredag fik jeg besked om der var en køber til min kærestes hus!! Så vi nu kan gå ud og købe et fælles hus som kan rumme os alle sammen!!

Jeg ved godt det ikke lyder af meget, men det gør vores liv ikke længere er på stand-by men vi rent faktisk kan kigge på huse omkring os!!

En MEGET glad gravid

Stort tillykke, det var dog dejligt... ja det er ikke sjovt når man føler man er på "stand by"
Dejligt at i kan gøre lige hvad i vil, og tillykke med graviditeten :-)

Anmeld

24. oktober 2010

Loa

Det lyder da af mega meget..........

Kan sgu godt forstå du er glad...... Er da to super gode positive ting

Tillykke med begge dele.....

Anmeld

24. oktober 2010

TTM

tak alle sammen, er også vildt glad endnu

Selvom min mor prøver og finde noget negativt frem ; At sælger stadig kan springe fra, at de huse vi kigger på ligger for langt ude, at de krav min kæreste og jeg sætter til huset er urealistiske.... Åhhh de mødre som er så "dejligt" negative altid.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.