Insp af anden tråd..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

648 visninger
10 svar
0 synes godt om
24. oktober 2010

Findusinde

Hejsa!

Der er nævnt i en anden tråd at voksenelevlønnen på SOSU uddannelserne bliver afskaffet.. Jeg har nu kværnet FOA´s hjemmeside igennem og jeg kan intet finde om det..

Er det bare noget der er snakket om? Eller er det noget der er gennemført? Og hvis det er, er der nogen steder man kan læse om det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2010

Findusinde

24. oktober 2010

1977

Profilbillede for 1977
Findusinde skriver:

Hejsa!

Der er nævnt i en anden tråd at voksenelevlønnen på SOSU uddannelserne bliver afskaffet.. Jeg har nu kværnet FOA´s hjemmeside igennem og jeg kan intet finde om det..

Er det bare noget der er snakket om? Eller er det noget der er gennemført? Og hvis det er, er der nogen steder man kan læse om det?

Jeg har snakket med min dejlige chef om det. Hun har ikke hørt noget, men er ved at undersøge sagen, da hun har planer om at jeg åbenbart skal starte til marts (hvis hun får mig overtalt )

Anmeld

24. oktober 2010

Mira0911

Findusinde skriver:

Hejsa!

Jeg har en bekendt der tager sosu ass. i herning kommune - og der bliver voksen elevlønnen fjernet, da kommunen skal spare, sådan fortalte hun mig det... 

Anmeld

24. oktober 2010

1977

Profilbillede for 1977
MoarJ skriver:

Jeg har en bekendt der tager sosu ass. i herning kommune - og der bliver voksen elevlønnen fjernet, da kommunen skal spare, sådan fortalte hun mig det... 

Vejlederen hvor jeg arbejder, fortalte mig at voksenstillingerne er noget der bliver oprettet i de enkelte kommuner. At man ikke pr automatik kan få voksenløn, men at kommunen laver stillingerne når der er råd til det. Mon det er det, der menes med at det bliver fjernet?

Anmeld

24. oktober 2010

Mira0911

Jeanne skriver:

Vejlederen hvor jeg arbejder, fortalte mig at voksenstillingerne er noget der bliver oprettet i de enkelte kommuner. At man ikke pr automatik kan få voksenløn, men at kommunen laver stillingerne når der er råd til det. Mon det er det, der menes med at det bliver fjernet?

Det kan da godt være det er sådan det er... Det ved jeg så ikke noget om, men det kan være det er sådan... 

Anmeld

25. oktober 2010

Christina.78

Kunne da være rart at vide..

Anmeld

25. oktober 2010

Mira0911

Der er jo ikke andet for end at ringe til skolen og forhøre sig... 

Anmeld

25. oktober 2010

Findusinde

Jeg undre mig bare over at hvis det er en fælles beslutning at der intet er meldt ud om det...

Anmeld

25. oktober 2010

Mira0911

Findusinde skriver:

Jeg undre mig bare over at hvis det er en fælles beslutning at der intet er meldt ud om det...

Tror ikke det er nogen fælles beslutning... den bekendte fortalte mig bare at Herning Kommune har taget voksenlønnen væk, da der skulle spares... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.