anbefal en go film

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

588 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. oktober 2010

LouiseNielsen

Manden og jeg vil i aften leje en film i blockbuster.... Men vi er total blanke for hva det skal være....

Nogen der kan anbefale en RIGTIG SPÆNDENDE film... Gerne en hvor man sidder kanten af sofaen af spænding???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2010

hc=k

LouiseNielsen skriver:

Manden og jeg vil i aften leje en film i blockbuster.... Men vi er total blanke for hva det skal være....

Nogen der kan anbefale en RIGTIG SPÆNDENDE film... Gerne en hvor man sidder kanten af sofaen af spænding???

Den er måske ikke så spændende, men det er min absolutte yndlingsfilm.
Den hedder Raiding in cars with boys.
Den handler om en ung pige som bliver gravid alt for tidligt og om hendes liv med drengen.
Jeg synes den er super god.

Anmeld

24. oktober 2010

Enayia

LouiseNielsen skriver:

Nogle jeg personligt synes er rigtig gode. (Men nu deler vi jo ikke alle samme smag)

Børnehjemmet (the orphanage)

Pans Labyrinth

The Orphan

Case 39

Shutter island

Anmeld

24. oktober 2010

Steph_Laurits

Ved ikke hvad jeg skulle anbefale.

Men et fif, hvis du kender en der holder ude & hjemme skynd dig at få fingerene i bladet fra forrige onsdag (13.), der er nemlig en efterårsferie billet i som gælder til og med idag, den giver dig rabat på  favorit film i 2 dage til 25 kr. (halvpris).

Bare hvis det var noget

Anmeld

24. oktober 2010

_-Kathrine-_

"The blind side" med Sandra Bullock - FANTASTISK film!! :-)

Anmeld

24. oktober 2010

Baby2010/2013

LouiseNielsen skriver:

Jeg vil helt sikkert anbefale filmen Taken! Den er så super fed og så vil jeg gerne love du rammer sofakanten  

http://www.youtube.com/watch?v=wCbDUREBwUg

Anmeld

24. oktober 2010

_-Kathrine-_

Og "Shutter Island" ... :-) Ham Leonardo kan sku stadig :-)

Anmeld

24. oktober 2010

SiljasMor

Law abiding citizen Den fedeste film jeg nogensinde har set.. Den er ULTRA spændende..

Anmeld

24. oktober 2010

SiljasMor

_-Kathrine-_ skriver:

"The blind side" med Sandra Bullock - FANTASTISK film!! :-)

Super fed film

Anmeld

24. oktober 2010

NoName

LouiseNielsen skriver:

Black Book - super film

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.