dagnes mavebøjninger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

359 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. oktober 2010

msax

Kom frisk - lig dig ned på gulvet ved siden af computeren og lave 10 lige, til den ene side og 10 til den anden... også vend dig om at lav 15 rygbøjninger.

du er velkommen til at prale når det er gjort... For det gør jeg...

SMIL fra Mette der havde en sur Mille indtil jeg lagde mig gulvet og hun var med til gymnastik...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2010

Vinker

msax skriver:

Kom frisk - lig dig ned på gulvet ved siden af computeren og lave 10 lige, til den ene side og 10 til den anden... også vend dig om at lav 15 rygbøjninger.

du er velkommen til at prale når det er gjort... For det gør jeg...

SMIL fra Mette der havde en sur Mille indtil jeg lagde mig gulvet og hun var med til gymnastik...

Super initiativ Mette. Jeg vil gerne starte med at prale ved at sige at jeg lige har lave de mavebøjninger og rygbøjninger som du "beordrede". Kan godt mærke at jeg bare minus mavemuskler har så det er da vidst på tide at komme i sving med at træne dem. Tak for det venlige spark ;)

Anmeld

24. oktober 2010

JustAnotherName

Så ser man lige mig..... Ligge der og flandre på gulvet, mens jeg pruster ...EN....TOOOO.....TTTTREEE.....FFFFIRE.... PUHGFF.....FÆÆÆM....   ....Føj, hvor er jeg dårlig! Men jeg GJORDE det!!   

Anmeld

24. oktober 2010

msax

sådan tøser... så er vi i gang... og ja, man føler sig lidt sølle når man ligger der og ruller rundt på gulvet

Anmeld

24. oktober 2010

Vinker

JustAnotherName skriver:

Så ser man lige mig..... Ligge der og flandre på gulvet, mens jeg pruster ...EN....TOOOO.....TTTTREEE.....FFFFIRE.... PUHGFF.....FÆÆÆM....   ....Føj, hvor er jeg dårlig! Men jeg GJORDE det!!   

Det ska gøre ondt før det gør godt - er det ikke det man siger :( Men sejt du gjorde det og husk at det blir bedre fra gang til gang ;)

Det var OGSÅ hårdt for mig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.