Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
bøgelund1 skriver: jeg skal OVERHOVEDET ikke stikke snuden ned i en dåse majs. =/ men de smager fantastisk...
jeg skal OVERHOVEDET ikke stikke snuden ned i en dåse majs. =/ men de smager fantastisk...
ad det skal jeg heller ikke. men kan heller ike lide dem heheMen nej føj lige når man åbner den hahah
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kruse90 skriver: hehe Det er da dejligt at have det sådangid det var mig er utrolig kræsen
hehe Det er da dejligt at have det sådangid det var mig er utrolig kræsen
Åh æv, men så igen det handler jo bare om at have det godt og være glad for det, man spiser og så er det jo lige meget hvor mange ting man kan lide
Kruse90 skriver: hahah nej det syntes jeg ikke eller jo alm frikadeller gørMen det laver jeg sjældent hehejeg laver græske frikadeller og dem eeeeelsker jeg duften af
hahah nej det syntes jeg ikke eller jo alm frikadeller gørMen det laver jeg sjældent hehejeg laver græske frikadeller og dem eeeeelsker jeg duften af
ja, de dufter jo mest af hvidløg... tror det er løget der får frikadeller til at lugte når de kommer i køleskabet...
Kruse90 skriver: ad det skal jeg heller ikke. men kan heller ike lide dem heheMen nej føj lige når man åbner den hahah
ja der stinker de langt væk hehe..
Dictes mor skriver: Åh æv, men så igen det handler jo bare om at have det godt og være glad for det, man spiser og så er det jo lige meget hvor mange ting man kan lide
det har du heeelt ret iog det er okay. syntes bare det er træls at være så kræsen, når men f.eks er i byen:/
Astasmor skriver: årh det jo svært. men som en anden har næcn så elsker jeg mejs men kan ikk fordrave lugten af dem, det samme gælder ærter. eller så lugten af toastbrød, ad det lugter ikk ret godt men elsker det stadig og spiser det tit. og så ost
årh det jo svært. men som en anden har næcn så elsker jeg mejs men kan ikk fordrave lugten af dem, det samme gælder ærter. eller så lugten af toastbrød, ad det lugter ikk ret godt men elsker det stadig og spiser det tit. og så ost
ja ja ja også toast ej hvor er der egentlig mange ting der lugter grimt.Jeg spiser så ikke så meget toast mere
Kruse90 skriver: ja ja ja også toast ej hvor er der egentlig mange ting der lugter grimt.Jeg spiser så ikke så meget toast mere
Astasmor skriver: der er rigtig mange ting når man først kommer igang og tænker over det. kan nævne hamperryg og røde pølser.
der er rigtig mange ting når man først kommer igang og tænker over det. kan nævne hamperryg og røde pølser.
haha jaa Syntes ikke hamburgerryg er så slemt men kan nikke genkendende til røde pølser
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128