Hvor stor er chancen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.241 visninger
12 svar
0 synes godt om
24. oktober 2010

wiebking

Er lige nysgerrig ved jer ,der har fået 3 børn..

Jeg har 2 piger i forvejen og jeg håber virkelig på en dreng denne gang..( en pige er skam også mere end velkommen )

Men ALLE siger det bliver en pige, blot fordi jeg har 2 i forvejen..

Men hvor stor er chancen for at man får et barn af andet køn når man har 2 af samme i forvejen???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2010

A&F

Der er vel stadig 50 %  for en dreng eller pige?

Anmeld

24. oktober 2010

wiebking

Høhø jaa....

Men er der større tilbøjlighed for endnu en af samme køn når man har 2 i forvejen??

Anmeld

24. oktober 2010

dithmer

wiebking skriver:

Jeg har 2 piger i forvejen og jeg håber virkelig på en dreng denne gang..( en pige er skam også mere end velkommen )

Men hvor stor er chancen for at man får et barn af andet køn når man har 2 af samme i forvejen???

Hej. Jeg har selv to piger og venter endnu en pige, som nu er skønt. Jeg har læst at hvis du har to af samme køn så er der kun 20 % chance for at få modsatte køn. Ved ikke om det passer.

Anmeld

24. oktober 2010

wiebking

dithmer skriver:

Hej. Jeg har selv to piger og venter endnu en pige, som nu er skønt. Jeg har læst at hvis du har to af samme køn så er der kun 20 % chance for at få modsatte køn. Ved ikke om det passer.

Tusind tak for dit svar....hmm...20 % ja, det giver jo ikke meget..

Men igen, så er en pige da også ganske velkommen...

Men man har jo lov til at håbe bare lidt på at den sidste trold her, kunne være med tap...

Og stort tillykke med endnu en pige..

Anmeld

24. oktober 2010

mum2010

Min mor fik mig og min søster først, så alle sagde også at vi ville få en lillesøster da hun ventede sig for 3 gang. Men vi fik en dejlig lillebror, så det er skam muligt at lave en dreng  

Anmeld

24. oktober 2010

wiebking

mum2010 skriver:

Min mor fik mig og min søster først, så alle sagde også at vi ville få en lillesøster da hun ventede sig for 3 gang. Men vi fik en dejlig lillebror, så det er skam muligt at lave en dreng  

Århh dejligt med lidt lys forude....

Jeg skal til 3D scanning på torsdag, men nu hvor der "kun" er 4 dage tilbage, så synes jeg pludselig at tiden SNEGLER sig afsted...Kan ikke vente til vi er ude af weekenden....

Anmeld

24. oktober 2010

bøgelund

wiebking skriver:

min bror har 2 piger, men de skal have en dreng 4 uger før jeg har termin..

så jo det er bestemt muligt... forstår godt dit ønske  

men bare baby er sund og rask

Anmeld

24. oktober 2010

Mumto3

Vi har to drenge og til sidst en pige. Dengang chekkede jeg op det, og ja når man har to af et bestemt køn, så er der størst sandsynlighed forat man får det samme igen, men selvfølgelgi er der stadig masser der også får 'det modsatte'.

Anmeld

24. oktober 2010

Mka

Har også hørt at hvis man har to af samme køn er der størst chance for en pige. Men man høre om mange der har to piger og så får en dreng.

Men så kom jeg lige til at tænke på noget, er det kun hvis det er med den samme mand at det er sådan? for det er jo ham der bestemmer kønnet ik.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.