Jeg har fundet en knude :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25.246 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. oktober 2010

Karo

Ja som overskrifen siger har jeg fundet en knude . Den sidder ved øret der hvor øreflippe sider fast på øret og er lidt stører end en ært. Det er kommet ret hurtigt og jeg ved godt at oddsene for at den ikke er farlig er stor. Men alligevel render jeg rundt og er smadder ked af det og kan næsten ikke vente til imorgen kl. 8 så jeg kan ringe til lægen. Martin prøver at berolige mig lidt men jeg kan bare mærke at det ikke hjælper.

Jeg har før haft en knude i hånden, som jeg fik fjernet og der var intet farligt over den. Så jeg ved jo godt at den nok er ufarlig, men fuck hvor er jeg bare ked og bange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2010

JustAnotherName

Forstår godt at du bliver bange og ked af det, fordi du er uvis om, hvad det er. Men jeg tror heller ikke det er noget farligt ....højst sandsynligt (håber jeg da) er det nok bare en såkaldt "fedt-knude"... Sådan én havde jeg også engang på min hånd. Den kom pludseligt, men forsvandt en dag, hvor jeg pressede MEGET hårdt på den. Har aldrig haft én siden da (og det er nok 15 år siden nu).

Men du skal da selvfølgelig have kontaktet din læge, så du kan blive sikker på, hvad det er. Jeg håber det bedste!

Sender et knus og en lille forsikring om, at du ikke behøver at være bange

Anmeld

24. oktober 2010

Barbamama

Åh søde ven!!!! Jeg håber det er det samme ufarlige noget som jeg har. Det er sådan noget der kommer når man bliver gammel. He he... Jeg har både i armene og i låret og de er ganske ufarlige. Men irriterende er de. Prøv at se om du kan slappe lidt af søde... Knus til dig

Anmeld

24. oktober 2010

Skouboe

Jeg er SIKKER på at den ikke er farlig, men jeg kan sagtens forstå at du er ked af det.

Jeg glæder mig til at få update og masser af indtil da

Anmeld

24. oktober 2010

anna-jonas

Katja, det lyder MEGET som enten en hævet spytkirtel eller en lymfeknude der er lidt forstørret p.g.a enten forkølelse eller lidt infektion. Er den hård?? Er den øm?? kan du smutte med den??

Knus Mette

Anmeld

24. oktober 2010

Karo

anna-jonas skriver:

Katja, det lyder MEGET som enten en hævet spytkirtel eller en lymfeknude der er lidt forstørret p.g.a enten forkølelse eller lidt infektion. Er den hård?? Er den øm?? kan du smutte med den??

Knus Mette

Hej Mette

Ja den er hård, den smutter, men er ikke øm. Jeg tænker at det måske er lidt betændelse da den er vokset meget hurtigt frem. Men man tænker vel altid det værste med knuder

Anmeld

24. oktober 2010

LIZO

det er aldrig sjovt at få en knude. 

jeg har en knude i øret.. den sider mellem mine 2 huller. det er ingen ting. min læge siger det ekstrem virklig ekstrem sjælent det er noget på ørne. men ofte er en lille fedt knude.

kram

Anmeld

24. oktober 2010

Vingummien

er sikker på at det er ingenting.

Men man bliver nervøs. Har en gang fået fjernet en lille knud ei munden, og der tænkte man da også. De mente ikke det var noget, men sendte den ind alligevel og var heldigvis intet.

Er der heller ikke ved dig

Anmeld

24. oktober 2010

anna-jonas

Karo skriver:

Hej Mette

Ja den er hård, den smutter, men er ikke øm. Jeg tænker at det måske er lidt betændelse da den er vokset meget hurtigt frem. Men man tænker vel altid det værste med knuder

Og den sidder lige på bagsiden, der hvor øret hæfter??? Så er jeg ret sikker på at det er en forkølelses-hævet lymfeknude der forsvinder af sig selv.

Knus Mette

Anmeld

24. oktober 2010

Karo

anna-jonas skriver:

Og den sidder lige på bagsiden, der hvor øret hæfter??? Så er jeg ret sikker på at det er en forkølelses-hævet lymfeknude der forsvinder af sig selv.

Knus Mette

Den sidder faktisk foran, men det ændre vel ikke noget

Det håber jeg virkeligt,men ringer lige til lægen for en sikkerhedsskyld.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.