er det ikke snart tid til at mødes igen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

720 visninger
14 svar
0 synes godt om
24. oktober 2010

LIZO

jeg ligger gerne hus til her i ballerup..

jeg vil ikke sætte dato for det. men hører jer hvornår det passer. om det skal være en hverdag eller en lørdag hvis der er flere der kan. og hvis nogle kommer langt fra.. synes det kunne være hyggeligt at møde jer igen .og gerne se nogle nye

hvem er friske.. 

camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2010

Karo

Jeg er altid frisk

For mig kan det både være hverdag eller weekend.

Anmeld

24. oktober 2010

Vinker

LIZO skriver:

jeg vil ikke sætte dato for det. men hører jer hvornår det passer. om det skal være en hverdag eller en lørdag hvis der er flere der kan. og hvis nogle kommer langt fra.. synes det kunne være hyggeligt at møde jer igen .og gerne se nogle nye

hvem er friske.. 

camilla

Jeg kan allerede nu sige at jeg ikke kan på denne side af jul :s men ellers godt initiativ ;)

Anmeld

24. oktober 2010

ChatH

LIZO skriver:

hvem er friske.. 

camilla

Jeg vil også rigtig gerne med

Anmeld

24. oktober 2010

lion

Jeg vil gerne se dig og Liam igen og møde zoey.

Jeg kan både hverdag og weekend, bare ikke d. 6 nov eller 1. advendt

Anmeld

24. oktober 2010

LIZO

Vinker skriver:

Jeg kan allerede nu sige at jeg ikke kan på denne side af jul :s men ellers godt initiativ

ej altså... men så må vi bare gøre dte igen til næste år.. efterhånden så længe siden jeg var over og besøge jer.. må ha været lige efter jeg var til nf med zoey.. så det er ved at være noget tid siden

Anmeld

24. oktober 2010

LIZO

lion skriver:

Jeg vil gerne se dig og Liam igen og møde zoey.

Jeg kan både hverdag og weekend, bare ikke d. 6 nov eller 1. advendt

okay.. jeg kan hellere ikke den 6. vi holder dåb fødselsdag om søndagen. så der skal jeg stresse rundt og ha styr på det hele

Anmeld

24. oktober 2010

LIZO

Chatarina skriver:

Jeg vil også rigtig gerne med

lækkert vil så gerne møde jer

Anmeld

24. oktober 2010

ChatH

LIZO skriver:

lækkert vil så gerne møde jer

årh tak søde og i lige måde.. Vi kan også sagtens ligge hus til hvis det er ingen problemer nu er ve færdige med at bygge

Anmeld

24. oktober 2010

Vinker

LIZO skriver:

ej altså... men så må vi bare gøre dte igen til næste år.. efterhånden så længe siden jeg var over og besøge jer.. må ha været lige efter jeg var til nf med zoey.. så det er ved at være noget tid siden

Ja vi må ses i det nye år så ;)

Ja det er godt nok længe siden jeg holdte NS-træf. Det var i maj 09 så vidt jeg husker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.