Problemer med at sove - råd til midler ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

514 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. oktober 2010

thilde-tusindfryd

Normalt kan jeg i perioder have svært ved at få sovet ordentligt om natten. Derfor tager jeg i de perioder Baldrian+ fra apoteket. Det er ret effektivt som regel og er et naturlægemiddel som faktisk ikke indeholder baldrian, men derimod valeriane.

Min læge har frarådet mig at tage det under graviditeten, fordi man er i tvivl om baldrians virkning på fosteret og graviditeten. Sidenhen har jeg fundet ud af, at der ikke er baldrian i og har ikke haft lejlighed til at drøfte det med min læge endnu. Jeg kan ikke umiddelbart finde nogle undersøgelser omkring valeriane og graviditet.

Har I andre viden eller erfaring med det ?

Eller evt. anbefaling til andre hjælpemidler ?

Sovemedicin er jo helt bandlyst, når man er gravid. Og kamillethe er simpelthen ikke stærkt nok til at have en effekt, så jeg kan sove igennem hele natten.

Så foreløbig får jeg bare ikke nok søvn og det er jo ikke holdbart i længden, for man har jo en hverdag, der skal klares og selve graviditeten i sig selv kræver en del energi.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2010

Camumilla

Jeg lytter lige med her hvis der kommer gode råd... Jeg er 7-3 og sover stort set ikke om natten... Jeg har sammenlagt sovet 2 timer i nat, meget irriterende.... Hvorfor jeg ikke kan sove ved jeg ikke... :/

Knus herfra...

Anmeld

27. oktober 2010

thilde-tusindfryd

Er der slet ingen, der har nogle gode råd til os lidende kvinder

Jeg har ellers set i en tråd i gravidgruppen, at der er mange gravide, der døjer med soveproblemer. Ingen af jer, der har fundet en løsning ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.