Veer i halvanden døgn, og stadig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.765 visninger
15 svar
0 synes godt om
24. oktober 2010

Marie29

Hej

Jeg skal bare lige høre, om andre har haft det ligesom mig.... og hvordan deres oplevelse har været.

Er i uge 41+1, og fik veer første gang for halvanden døgn siden midt om natten. Et par timer senere gik slimproppen. Om formiddagen gik det lidt i sig selv igen, med små veer hist og pist. Om aftenen gik det igang igen, med meget større styrke og kortere interval mellem. Natten i nat er gået med lidt søvn og smerter. Tidlig morgen var der de der 5-6 min mellem, og de varede 1 min. Så kommer der perioder med længere tid (8-10 min)imellem pludselig, for igen at komme hurtigt efter hinanden Alt i alt ikke regelmæssigt nok til hospitalet...men er sgu utålmodig nu. Hvor lang tid skal det blive ved sådan...og der er vist ingen tvivl om at det er veer!

Hvor lang tid kan man gå med veer? Det begynder at blive lidt hårdt...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2010

NoName

Har du snakket med FG???

Anmeld

24. oktober 2010

Mor til prinsessen :-)

jeg ved det ikke, men ville bare sige jeg håber ikke der går så lang tid.......

Sender dig varme tanker herfra

Anmeld

24. oktober 2010

Marie29

Fødegangen siger bare, at vi skal vente til, det er helt regelmæssigt med de 5 min interval og 1 min varighed. Men det er det også perioder, og så andre ikke....

Anmeld

24. oktober 2010

NoName

Vil de slet ikke have dig ind til undersøgelse???? jeg tænker bare lige pludselig kan de jo gå monster stærkt...

Anmeld

24. oktober 2010

Marie29

Næ...åbenbart ikke. På et eller andet tidspunkt kommer jeg vel ind, hvis det bliver ved sådan her. Det er første gang, så ved ikke så meget. Man gør vel som de siger derinde.

Anmeld

24. oktober 2010

NoName

kan man ikke ringe ind og be om at blive undersøgt? Je synes bare halvandet døgn med veer er lang tid, du må jo have åbnet dig noget, skulle man synes, og det kunna da være rart at vide hvor meget... De kan måske også give dig lidt beroligende så du kan få sovet lidt eller omvendt noget til at sætte skub i sagerne

Nu har jeg ikke prøvet at gå med veer ligesom dig, jeg blev sat i gang med drop...

Anmeld

24. oktober 2010

*Sofie*

Puha altså, jeg synes lige du skal ha et kram
Jeg ved hvad du går igennem. Mine veer startede en mandag aften og jeg fødte først natten til fredag.
Har du været på fødegangen om få en pille-cocktail? Den kan hjælpe dig med at få sovet ordentligt om natten. Den hjalp i hvert fald mig en smule.
Eneste råd jeg kan give dig er at prøve at få noget mad ned i maven. Jeg fik ikk spist i dagene op til fødslen og jeg var pænt drænet for energi. Jeg måtte ikke spise under fødslen. Så ja, prøv at få sovet og husk at spise...Og held og lykke

Anmeld

24. oktober 2010

Marie29

Tak for de gode råd. Håber godt nok ikke det tager fra 5 dage...din stakkel. Det må have været hårdt. Og man går bare og venter og venter.

Jeg har heldigvis stadig rimelig god appetit, og får også sovet ind i mellem. Tror at næste gang jeg får sådan en periode med korte intervaller, så ringer jeg derind. Så kan det være de gider se mig  Så bare for at se hvor meget man er åbnet, så har man noget at forholde sig til. Nemmere at acceptere venteriden måske...

Anmeld

24. oktober 2010

NoName

Du får lige en og jeg håber snart der sker noget... ventetiden er uendeligt lang....

ønsker dig en super fødsel og glæder mig til at se resultatet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.