Øv øv øv 2. IUI negativ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

500 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. oktober 2010

Sunflower

Så fik jeg igen min mens

Vi har aftalt at holde pause til engang i det nye år. Vi giver på ingen måde op - jeg har bare brug for en pause fra hormoner og skuffelser...

Jeg holder mig nok ikke helt væk fra Baby.dk men jeg vil nok bare være lidt "stille". Når jeg vender tilbage med fuld styrke i det nye år, håber jeg at alle medlemmer af denne gruppe har fået deres ønske opfyldt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Sunflower skriver:

Så fik jeg igen min mens

Vi har aftalt at holde pause til engang i det nye år. Vi giver på ingen måde op - jeg har bare brug for en pause fra hormoner og skuffelser...

Jeg holder mig nok ikke helt væk fra Baby.dk men jeg vil nok bare være lidt "stille". Når jeg vender tilbage med fuld styrke i det nye år, håber jeg at alle medlemmer af denne gruppe har fået deres ønske opfyldt

Årh det er jeg virkelig ked af at høre søde.

Kan godt forstå at i holder en pause hvis det er det i trænger til.

Hvem ved, måske kommer der en bebs i pausen som man nogle gange hører, og hvis ikke så vil jeg stadig følge dig når du vender tilbage i behandling. Uanset om jeg er rykket videre eller ej.

Håber du hænger lidt ud herinde alligevel.

Anmeld

24. oktober 2010

Milsen

Hej Sunflower.

Øv hvor er det bare synd for jer.
Jeg håber en pause giver en masse ny energi og ønsker alt det bedste for jer, og at det vil give bonus i det nye år.

De bedste tanker fra

Camilla

Anmeld

24. oktober 2010

Lisbeth1985

Sunflower skriver:

Så fik jeg igen min mens

Det er jeg ked af at høre Jeg håber, at pausen giver fornyet energi og at der er en baby på vej til jer i 2011

Lisbeth

Anmeld

25. oktober 2010

Sunflower

Tak for jeres søde svar Det varmer altid

Anmeld

25. oktober 2010

Mullefisen2011

Det er jeg ked af at høre.
Håber du vender tilbage til os i 2011 med en positiv test

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.