Lav min kage.. odense omegn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.347 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. oktober 2010

mor til lille emma

hej..

Vi skal holde dåb for vores datter d. 14/11 og jeg må bare indse at jeg ikke selv kan lave den berømte fondantkage...

Er der en her i omegnen som kan finde ud af det og har lyst til at lave en kage for mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2010

tina76

Hej.

Ja jeg ville gerne, men kommer fra sjælland, men hvis du har gæster med her fra, kan de jo tage den med til dig.

Tina

Anmeld

27. oktober 2010

mor til lille emma

Jeg har gæster fra Ringsted.. Men det er min mor og hun kommer dagen før.... Ellers ikke. Øv!

Anmeld

27. oktober 2010

Fines mor

mor til lille emma skriver:

Jeg har gæster fra Ringsted.. Men det er min mor og hun kommer dagen før.... Ellers ikke. Øv!

Prøv at spørg Tine Kageteenageren ;-) Jeg bor selv ved Ringe, men har ikke tid til at bage for andre.

Anmeld

27. oktober 2010

Pige2009

mor til lille emma skriver:

hej..

Vi skal holde dåb for vores datter d. 14/11 og jeg må bare indse at jeg ikke selv kan lave den berømte fondantkage...

Er der en her i omegnen som kan finde ud af det og har lyst til at lave en kage for mig?

Jeg kan varmt anbefale Anasmor, Stinna. Hun bor i Middelfart og lavede Lauras dåbskage Her er to billeder af kagen...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. oktober 2010

Polkaprik

Jeg ville også gerne hjælpe. Men jeg bor også på Sjælland, men kun lige på den anden side i Slagelse. Kagen kan sagtens holde sig 1 døgn i køleskab uden problemer. Bare så du du er klar over det

Mine kager kan ses her http://www.facebook.com/album.php?aid=166230&id=673063483

Du siger bare til hvis det har interesse.

Mange hilsner Michelle

Anmeld

27. oktober 2010

Manakauapo

Jeg vil meget gerne hjælpe dig. Jeg bor i Nyborg

Anmeld

28. oktober 2010

tina76

Det er ikke noget problem, kagen kan godt holde sig til dagen efter, hvis du stiller den koldt.

MVH Tina

Anmeld

28. oktober 2010

mor til lille emma

Jeg har snakket med Stinna, og de kager er jo VILDT flotte! Jeg tænker lige over det lidt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.