kageentusiaster i midtjylland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2010

Hvem?

Laila T skriver:

Hejsa,

ville høre om der ikke var andre kageentusiaster i nærheden af Viborg, der lige som jeg har fundet en hyggelig hobby med at bage kager, og pynte og alt det der. som kunne tænke sig at mødes engang i mellem og lave noget sammen.

åhh det håber jeg virkelig

Hilsen

Laila

Jeg er MEGET ny i faget, men vil meget gerne mødes for at uddele fif og sådan - bor mellem Randers og Viborg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2010

JonTri

Jeg gad bare godt lære det - og bor ved Viborg...

Anmeld

24. oktober 2010

Dot D

Vi er et par stykker, der hyggede en aften med at modellere ( i Hobro) det var rigtigt godt at få fif af hinanden, så jeg vil godt være med hvis det passer i kalenderen, køre gerne efter det

Anmeld

24. oktober 2010

MG72

Hej. Jeg vil da også gerne være med, for at lære nogle gode fif. Jeg bor mellem Randers og Viborg

Hilsen Mona

Anmeld

25. oktober 2010

Laila T

så synes jeg da bare vi skal se af få lagt en dato

hvad passer jer bedst?

Jeg har 4 børn så hvis vi kunne passe det ind sammen med nogle af dem. I må gerne tage børn med. vi har haven og legeplads til det. mine er i alderen 10 mdr., 3 år, 5 år og 14 år så kan mændene være "barnepiger"

Anmeld

25. oktober 2010

Hvem?

Laila T skriver:

hvad passer jer bedst?

Jeg har 4 børn så hvis vi kunne passe det ind sammen med nogle af dem. I må gerne tage børn med. vi har haven og legeplads til det. mine er i alderen 10 mdr., 3 år, 5 år og 14 år så kan mændene være "barnepiger"

Jeg er hvert fald frisk, hvis i gider trækkes med en nybegynder

Min dreng er 9 måneder, så der kunne nemt blive gang i den - jeg er stadig på barsel - så datoen sætter i bare - så ser vi li om det ikke nok kan passes ind :O)

Anmeld

25. oktober 2010

tioyv

Laila T skriver:

hvad passer jer bedst?

jeg er også frisk,  arbejder godt nok, men tror godt jeg kan tage fri fra det, hvis det skulle blive en hverdag  

Anmeld

28. oktober 2010

W&M <3

SolsikkeBlomst skriver:

Vi er nogle stykker herinde som bor i Århus - Randers - måske vi kunne finde en dag, hvis ikke du synes det er for langt at køre?

Hvis i en dag mødes i Århus eller i nærheden vil jeg rigtig gerne være med

Vil rigtig gerne lære at modellere figurer i mmf og sugarpaste. Har ret meget styr på selve kagen, opsmøring og pyntning med udstikkere og sådan efter hånden.

Knus Janie

Anmeld

28. oktober 2010

Snefnug1984

Jamen der er jo allerede nogen herinde som har meldt sig til at deltage, så I kan jo bare finde et par datoer

Anmeld

28. oktober 2010

Laila T

hvis det skal være uden børn vil jeg helst en hverdag om dagen hvor de er afsted. der kan jeg alle dage

hvis det skal være en weekend vil jeg helst en lørdag formiddag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.