ægdonorer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

447 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. oktober 2010

creative

er der nongen her inde der har prøvet at donere sine æg. jeg går så småt og overvejer at donere mine æg, jeg syndes det ville være en fantastisk gave at give et par der virklig ønsker det, vær dag går jeg og er lykkelig over at jeg kunne få min datter.

kan man velje ikke at være anonym når man er donoer ? 

og er der nongen af jer der ved om man kan få det gjort på fyn gerne et sted tæt på nyborg 

v.h. Mette 

og held og lykke til alle jer der kæmper for at få jeres lille mirakel 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2010

Mka

Jeg har ikke sat mig helt ind i det, men er det ikke noget med at man skal være under 25 år? og så selvfølgelig fulkommen rask.

Anmeld

24. oktober 2010

Lisbeth1985

Vil bare lige sige, at jeg synes det er en meget smuk tanke, som jeg er sikker på, at der er mange, der vil blive glade for Jeg ved ikke så meget om, hvordan det praktisk foregår, når man ikke i forvejen er i behandling, men vil helt sikkert ønske dig held og lykke med det

Anmeld

24. oktober 2010

SpunkenJo

creative skriver:

er der nongen her inde der har prøvet at donere sine æg. jeg går så småt og overvejer at donere mine æg, jeg syndes det ville være en fantastisk gave at give et par der virklig ønsker det, vær dag går jeg og er lykkelig over at jeg kunne få min datter.

kan man velje ikke at være anonym når man er donoer ? 

og er der nongen af jer der ved om man kan få det gjort på fyn gerne et sted tæt på nyborg 

v.h. Mette 

og held og lykke til alle jer der kæmper for at få jeres lille mirakel 

Jeg lytter lige med, for har i snart 3 år nu gået seriøst emd den tanke at donere nogle æg. Jeg vidste bare ikke på det tidspnkt om jeg overhovedet kunne få børn, men det kan jeg, og vil derfor gerne give nogle æg væk.

Jeg aner bare INTET om det.

Jeg er med på en lytter

Anmeld

24. oktober 2010

creative

man skal være under 35 år og ikke have nongen avlige sygdomme jeg ved man kan få det gjort på rishospitalet men det er for langt væk for mig da man skal ind til to eller var det tre scaninger i forløbet.

jeg tænker at mine æg må være rimlig gode ellers var vi bare meget heldig at få Gaia i første forsøg

jeg har en veninde der kæmper rigtig meget for at få det til at lykkes og jeg ville så gerne kunne hjælpe hende, jeg kunne ikke tænke mig at hun fik mine æg det er lige ligt for tæt på, men moske ville det endlig være ret at hun hade en at dele sit humon helvet med, da man også skal have humon behanling for at donere sine æg 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.