opkast (lidt klamt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

554 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. oktober 2010

betiinsen

Hej piger. har kastet meget op, og de sidste dage rigtigt meget. var i byen i nat, self. uden at drikke. men kastede op 8 gange, og hele tiden vand.

genrelt så hver gang jeg kaster op er det stort set kun vand med meget lidt mad, det er som om maden gerne vil blive i maven men ikke alt hvad jeg drikker. tænker lidt om det er farligt for den lille, det kan jo være den ikke får væske nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2010

Sabina92

Hm Jeg kastede også op i starten, det var os kun væske der kom op. Men det var fordi jeg skulle have noget at spise.. Somom det var et tegn på baby var "sulten".

Anmeld

24. oktober 2010

betiinsen

tror du har ret i det nok er det, selvom jeg føler jeg spiser hele tiden..

Anmeld

24. oktober 2010

Mother-love

jeg kaster også meget op, som regel også kun vand men også med ordentlig udtømning et par gange. Jeg kaster som regel op hvis det er på tide at jeg skal have noget at spise.. men kan også godt kaste op hvis jeg har fået for meget at spise. og så har jeg også en masse opkast fornemmelser hele dagen igennem selvom jeg har spist tilpas som jeg skal. og kan også kaste op hvis jeg er meget træt. eller spiser inden jeg går i seng.

Så ja tror bare vi er nogen der er ret uheldige med den del af graviditeten..

held og lykke med det.

Anmeld

24. oktober 2010

betiinsen

okay for kastede så meget op af vand i nat jeg kort tid begyndte at ryste, men tror det var fordi jeg havde brugt kræfter på at kaste op, og manglede mad og drikke. så skyndte mig at spise og drikke noget selvom det ikke er så skovt.. blev bare lidt bekymret over det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.