Graviditet og sygdom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.016 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. oktober 2010

miss freja

Hejsa

Er der nogen af jer som ved om ens immunforsvaret ændrer sig under en graviditet?

Jeg er nu gravid i 4+6 og har lige vundet mig en ordentlig omgang halsbetændelse, og jeg plejer normalt ikke at blive syg som sådan, kun med forlølelse og sådan. Har I oplevet at I har været mere syge end i var inden i blev gravide?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2010

Mette 28

Under min graviditet med min søn fik jeg konstant mellemøre betændelse, var forkølet hele tiden og blærebetændelse som jeg normalt ikke får noget af.. var konstant syg med et eller andet.. den her gang er der også hele tiden et eller andet, min krop kan åbenbart ikke helt lidt en graviditet og mit immunforsvar er bare helt væk... Så nogle reagere bare sådan mens andre ikke får noget som helst...

Anmeld

25. oktober 2010

miss freja

Mette 26 skriver:

Under min graviditet med min søn fik jeg konstant mellemøre betændelse, var forkølet hele tiden og blærebetændelse som jeg normalt ikke får noget af.. var konstant syg med et eller andet.. den her gang er der også hele tiden et eller andet, min krop kan åbenbart ikke helt lidt en graviditet og mit immunforsvar er bare helt væk... Så nogle reagere bare sådan mens andre ikke får noget som helst...

Ja okay, det har da været nogle seje omgange du har været igennem - jeg føler helt med dig

Jeg håber ikke at jeg bliver lige så uheldig som dig

Anmeld

25. oktober 2010

Malthes mor

Jeg var også rigtig meget syg her ved min sidste graviditet, men det startede midt i graviditeten og det var højsommer. At du har fået halsbetændelse...Tjaa det er meget i omløb lige nu, og det er det jo om vinteren. Men man skal selvfølgelig aldrig sige aldrig. Din krop skal jo til at arbejde på en hel anden måde end den er van til.

Held og lykke med graviditeten

Anmeld

25. oktober 2010

miss freja

Malthes mor skriver:

Jeg var også rigtig meget syg her ved min sidste graviditet, men det startede midt i graviditeten og det var højsommer. At du har fået halsbetændelse...Tjaa det er meget i omløb lige nu, og det er det jo om vinteren. Men man skal selvfølgelig aldrig sige aldrig. Din krop skal jo til at arbejde på en hel anden måde end den er van til.

Held og lykke med graviditeten

Ja du har selvfølgelig helt ret, det kan sagtens være årtidens sygdomme som har ramt mig. Jeg plejer normalt bare ikke at som sådan at blive ramt af sådan noget. Jeg er måske også særlig obs i og med at jeg lige er blevet gravid

Anmeld

25. oktober 2010

saxa

I begge mine graviditeter har jeg aldrig set skyggen af sygdom.. Til trods for hele familien har haft omgangssyge mm.. Har dog været en smule forkølet, men ikke vildt meget..

Og tillykke med graviditeten

Anmeld

25. oktober 2010

miss freja

saxi skriver:

I begge mine graviditeter har jeg aldrig set skyggen af sygdom.. Til trods for hele familien har haft omgangssyge mm.. Har dog været en smule forkølet, men ikke vildt meget..

Og tillykke med graviditeten

Nå det var da dejligt at du har haft nogle skønne graviditeter uden sygdom

Jeg håber også bare at dette her kun sker en gang i min graviditet. Men jeg har bare så dårlig samvittighed med at tage penicilin - trods lægen siger det okay at tage som gravid. Envidere har jeg også måtte tage panodiler, for bare at holde ud at være til . Hvilket jeg nok altid har forsvoret at jeg aldrig skulle tage under en graviditet

Men tak skal du have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.