Til jer der har testet før tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.974 visninger
21 svar
0 synes godt om
24. oktober 2010

mortilfreja

Jer der har testet før tid, vil i smide et billede ind af jeres svage test og evt skrive hvor tidligt i testede? Forblev i gravide eller endte det i biokemisk?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2010

Mette 28

Har ikke testen mere, men den var ikke til at tage fejl af, da to streger er to streger.. Men jeg testede om fredagen og kunne faktisk først teste torsdagen efter, men havde det så meget på fornemmelsen at jeg prøvede.. Havde det lidt som da jeg ventede min søn dog bare med kvalme denne gang.. og idag er jeg 12+2 

Anmeld

24. oktober 2010

_-Kathrine-_

Hejsa...

Jeg tog denne test da jeg var 3+5... Stregerne blev tydligere hver dag og idag er jeg 15+1... så den blev der :-)

for den er der :-)

Mvh Kathrine

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. oktober 2010

mortilfreja

Jeg tog en test igår aftes. Efter lidt tid kommer der en svag nr. 2 streg. Tager et billede af den med negativ effekt på kameraet og der er to lysende streger. Den ene selvfølgelig svag. Men her til morgen er den ikke til at se på testen nu den er tør. . Hmm... / er 3+5 i dag. Slet ingen der har et billede de kan smide ind?

Anmeld

24. oktober 2010

mortilfreja

Skal lige siges at jeg brugte de følsomme test fra babyornot som måler helt ned til 10

Anmeld

24. oktober 2010

Lotus86

Det første billede er fra da jeg var 3+6, og det andet er taget i går, 5+2 - så du kan selv se hvordan det endte
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. oktober 2010

mortilfreja

Den første af dine test ligner min. Man kan dårligt se den. Den tog jeg igår 3+4. Håber jeg får to lige så flotte streger som du. Wow.!

Anmeld

24. oktober 2010

Lotus86

mortilfreja skriver:

Den første af dine test ligner min. Man kan dårligt se den. Den tog jeg igår 3+4. Håber jeg får to lige så flotte streger som du. Wow.!

Aii hvor er det spændende...

Har du nogle symptomer? Og hvad siger din mavefornemmelse?

Anmeld

24. oktober 2010

mortilfreja

Min mavefornemmelse siger mig den er der men har jo prøvet en biokemisk før og havde ellers lovet mig selv ikke at teste før tid. Men det er såååå svært. Har lidt brystspændinger men ellers ik rigtig noget.

Anmeld

24. oktober 2010

Lotus86

mortilfreja skriver:

Min mavefornemmelse siger mig den er der men har jo prøvet en biokemisk før og havde ellers lovet mig selv ikke at teste før tid. Men det er såååå svært. Har lidt brystspændinger men ellers ik rigtig noget.

Er da sikker på du snart får to fine streger så... Mavefornemmelserne tager man sjældent fejl af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.