Hvor er der varmt i februar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.930 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi vil gerne på ferie i uge 7 og har tænkt på Egypten. Men er der varmt (som i "badeferie"-agtigt) i februar?

Hvor kan man ellers tage hen for at finde solferie (ca. 25.grader), hvis man (børnene) ikke vil flyve mere end ca. 5 timer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2010

CamillaValby

Anonym skriver:

Vi vil gerne på ferie i uge 7 og har tænkt på Egypten. Men er der varmt (som i "badeferie"-agtigt) i februar?

Hvor kan man ellers tage hen for at finde solferie (ca. 25.grader), hvis man (børnene) ikke vil flyve mere end ca. 5 timer?

Der er cirka 20 grader i egypten på det tidspunkt. Men det er dog koldt om aftenen. Hvis i har børn ville jeg anbefale at i ventede til marts eller april med at tage til egypten, hvor der er lidt varmere om aftenen.

Anmeld

24. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Op 

Anmeld

24. oktober 2010

Lotus86

Jeg ville tage til Gran Canaria, vi har har været der i uge 7, men også endnu tidligere, 9. Januar, og det var rigtig varmt, som i sommertøj, strand og pool

Anmeld

24. oktober 2010

Pige2009

Lotus86 skriver:

Jeg ville tage til Gran Canaria, vi har har været der i uge 7, men også endnu tidligere, 9. Januar, og det var rigtig varmt, som i sommertøj, strand og pool

De Canariske Øer er desværre blevet lidt af en lotteriseddel de seneste år, da jeg har hørt flere sige, der kun har været 15-20 grader på det tidspunkt...

Anmeld

24. oktober 2010

Pige2009

Jeg ville nok tage til Tyrket pga. varmen

Anmeld

24. oktober 2010

Muffinmus

DEt er svært..for det skifter meget.

Egypten kan der både være 18 grader eller 23 grader.

Og da vi sidst var på Madeira var vi sammen med nogle der kom fra gran canaria, de havde haft mellem 15-17 grader ,mens vi på Madeira hadve haft 17-21 grader. Og det var feb. DE eneste rigtigt varme steder er sgu desværre længere væk, som thaland osv.

Og mange rejsemål lukker ned om vinteren, her i blandt mange græske øer og 'tyrkiet.

Men det er vel bare at håbe på det bedste og så vælge:-)

Anmeld

24. oktober 2010

Lotus86

Baagøe skriver:

De Canariske Øer er desværre blevet lidt af en lotteriseddel de seneste år, da jeg har hørt flere sige, der kun har været 15-20 grader på det tidspunkt...

Vi var der i januar i år, og der var det meget varmt. Men man kan jo være uheldig alle steder.

Anmeld

25. oktober 2010

Pige2009

Lotus86 skriver:

Vi var der i januar i år, og der var det meget varmt. Men man kan jo være uheldig alle steder.

Lige præcis - men det var da super dejligt I havde godt vejr

Anmeld

25. oktober 2010

Pige2009

Lotus86 skriver:

Lige præcis - men det var da super dejligt I havde godt vejr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.