Symtomer hvor tidligt? Hvor hurtig positiv? Mange svar:O))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.925 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. oktober 2010

Louise Diana Ovesen

Jeg har siden mandag, kunne lugte alt mere skrapt. Det er især løg, fisk og alkohold jeg ikke kan holde ud. Og så drikker jeg ikke meget kakao mælk, tisser meget, har været træt i en periode nu.

Men det hele er blevet meget værre i den her uge.

Har i oplevet nogle af de sammen ting inden i tested positiv?

Skal lige siges det ikke var på nogen måde planlagt, og alt det her, gør mig lidt bekymret..

Og hvor hurtigt belev i gravid, og var der nogle der ikke var plangt? Hvor hurtigt tested i? Og har i haft en mindre plødnin, som ikke er en rigtig blødning op til jeres menstruation?

Håber der er nogle der kan hjælpe her inde?:O)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2010

3xM

Jeg har været gravid 3 gange :

1 gang var jeg 21 år havde ikke været  syg i flere år, en fik 2 omgange influenza ( måtte endda ringe hjem til moar, havde det virkelig skidt. ) testede positiv dagen efter forv. mens. havde en stærk fornemmelse

2 gang sad og hyldede til kvinderne der gik ( en tv serie der var i tv) og var bare ekstrem emotionel, fik på job en voldsom kvalme testede postiv inden forventede mens kæresten blev ved med at sige jeg var gravid  og havde så ømme bryster jeg ikke engang kunne ligge på maven

3 gang havde samme ømme bryster, var ekstrem træt, havde humør svingninger, plet blødte lidt, og testede positiv dagen efter forventede mens.

Anmeld

24. oktober 2010

Mother-love

Louise Diana Ovesen skriver:

Jeg har siden mandag, kunne lugte alt mere skrapt. Det er især løg, fisk og alkohold jeg ikke kan holde ud. Og så drikker jeg ikke meget kakao mælk, tisser meget, har været træt i en periode nu.

Men det hele er blevet meget værre i den her uge.

Har i oplevet nogle af de sammen ting inden i tested positiv?

Skal lige siges det ikke var på nogen måde planlagt, og alt det her, gør mig lidt bekymret..

Og hvor hurtigt belev i gravid, og var der nogle der ikke var plangt? Hvor hurtigt tested i? Og har i haft en mindre plødnin, som ikke er en rigtig blødning op til jeres menstruation?

Håber der er nogle der kan hjælpe her inde?:O)

nu var min graviditet godt nok planlagt. men havde jo selvfølgelig et par måneder hvor der ikke skete noget men hvor min menstruation udeblev i nogle dage, samt jeg synes jeg havde samtlige symtomer, men da jeg så blev gravid havde jeg egentlig en ret stærk mistanke om det men alligevel turde jeg ikke tro på det. men jeg havde virkelig gået som en søvngænger ugen op til min menstruation skulle komme. plus min bryster var sindsygt ømme så hårde. jeg har ikke blødt eller let blødt på noget tidspunkt. og jeg testede allerede dagen inden min forventede menstruation og da var den positiv. men tog en del flere de efterfølgende dage.

men held og lykke med det.

Anmeld

24. oktober 2010

marius' mor

Før jeg testede positiv  havde jeg symptomer som træthed, svag pletblødning i stedet for menses ogse havde jeg ondt i underlivet når jeg løb.

Anmeld

24. oktober 2010

Dictes mor

Jeg er måske lidt udenfor kategori her, for det tog 3½ år og jeg blev gravid ved kunstig befrugtning, men jeg havde ingen symptomer, før jeg var 8 uger henne.

Anmeld

24. oktober 2010

VIPpigen

Symptomerne her var: meget varm, skulle bare sove med vinduet åbent, og det var sidst i marts, først i april...
Kvalme med det samme der kom mad på bordet, men ikke noget voldsomt. Skulle have en masse frisk luft generelt, og så havde jeg utrolig meget udflåd, var sikker på mens var lige på trapperne selvom jeg gik 6 dage over tid før jeg testede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.