Navneændring - hvor længe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.642 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. oktober 2010

betski

Ja så har jeg endelig fået sendt papirerne ind så jeg kan få mit pigenavn tilbage  Men hvor længe behandlingstid er der mon på sådan noget? Nogen der ved det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2010

Pige2009

duddi. skriver:

Ja så har jeg endelig fået sendt papirerne ind så jeg kan få mit pigenavn tilbage  Men hvor længe behandlingstid er der mon på sådan noget? Nogen der ved det?

Jeg mener der gik ca. 10 dage ved mig, for det er jo blot kirkekontoret, der skal ordne det, så man kan få tilsendt en ny dåbsattest

Anmeld

23. oktober 2010

twinboys

duddi. skriver:

Desværre ved jeg det ikke...

Men hvorfor ønsker du det tilbage...

Og hvad bliver dit navn så???

Majbritt

Anmeld

23. oktober 2010

spj

Jeg mener der gik 1-2 uger da vi skiftede navn.

Anmeld

23. oktober 2010

Pige2009

twinboys skriver:

Majbritt

Elsker din naturlige nysgerrighed

Anmeld

23. oktober 2010

twinboys

Baagøe skriver:

Elsker din naturlige nysgerrighed

Ja da... hvis man ikke spørger får man jo ikke noget svar vel...

Kunne forestille mig at det var fordi hun var blevet skilt og ikke ønskede x mandens efternavn...

Majbritt

Anmeld

23. oktober 2010

Pige2009

twinboys skriver:

Ja da... hvis man ikke spørger får man jo ikke noget svar vel...

Kunne forestille mig at det var fordi hun var blevet skilt og ikke ønskede x mandens efternavn...

Majbritt

Ja, sådan er der mange der får lavet navn om på den baggrund

Anmeld

23. oktober 2010

betski

twinboys skriver:

Majbritt

Jeg ønsker at få mit pigenavn tilbage da jeg dermed føler, at jeg helt kommer ud af min ex mands kløer. Vi har været skilt i 3½ år men har ikke ville ændre navnet, da jeg gerne vil have, at min datter og jeg har samme efternavn. Efter længe overtalelser har jeg fået min ex til at skrive under på, at min datter skal ha tilføjet mit efternavn til hendes, sådan at hun har vores begges. Pt har jeg et efternavn der er meget genkendeligt, da der ikke er mange der hedder det og mit pigenavn er der rigtig mange der hedder. Så bliver lidt mere anonym igen

Anmeld

23. oktober 2010

twinboys

duddi. skriver:

Jeg ønsker at få mit pigenavn tilbage da jeg dermed føler, at jeg helt kommer ud af min ex mands kløer. Vi har været skilt i 3½ år men har ikke ville ændre navnet, da jeg gerne vil have, at min datter og jeg har samme efternavn. Efter længe overtalelser har jeg fået min ex til at skrive under på, at min datter skal ha tilføjet mit efternavn til hendes, sådan at hun har vores begges. Pt har jeg et efternavn der er meget genkendeligt, da der ikke er mange der hedder det og mit pigenavn er der rigtig mange der hedder. Så bliver lidt mere anonym igen

Oki doki...meget forstående...

Hilsen en som har et meget specielt efternavn

Anmeld

23. oktober 2010

SussieThyssen

duddi. skriver:

10-14 dage, så er den i orden

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.