Hvor tidligt begynder plukveer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

578 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. oktober 2010

L-Mortil3

Ja selvom jeg næsten lige har været gravid, kan jeg simpelthen ikke huske det, jeg er jo små 20 uger henne og er den sidste uge begyndt at opleve at maven bliver hård med jævne mellemrum, når jeg sætter mig/ligger mig/kører bil, det føles ikke som plukveerne jeg havde sidst i graviditeten med Liam, maven spænder op i små 10-20 sek. og det er meget ubehageligt, til tider lidt smertefuldt.

Mit spørgsmål er så, det kan vel ikke være plukveer allerede?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2010

Ida.

Det med garanti det kan

Jeg fik plukveer meget tidligt i anden graviditet - faktisk allerede omkring uge 14-15 stykker tror jeg...hvis ikke det var tidligere! Jeg mærkede også liv helt vildt tidligt - var ikke mere end 11+....så er helt sikker på, at du sagtens kan have plukveer nu

Anmeld

23. oktober 2010

L-Mortil3

idamaria83 skriver:

Det med garanti det kan

Jeg fik plukveer meget tidligt i anden graviditet - faktisk allerede omkring uge 14-15 stykker tror jeg...hvis ikke det var tidligere! Jeg mærkede også liv helt vildt tidligt - var ikke mere end 11+....så er helt sikker på, at du sagtens kan have plukveer nu

Jamen så er der ingen grund til bekymring
Jeg gik i en forestilling om at det kunne det umuligt være allerede fordi de med Liam kom så sent

Sååå er jeg rolig igen

Anmeld

23. oktober 2010

quar20

det er hel sikkert plukveer..!! Og hvis de gør sådan rigtig rigtig gondt så få lige tjekket din urin for blærebetændelse..!!

Men mine begyndte også tidligt i denne graviditet og de har faktisk været rigtig kraftige siden uge 22..!!

Anmeld

23. oktober 2010

Pige2009

Line&Liam skriver:

Ja selvom jeg næsten lige har været gravid, kan jeg simpelthen ikke huske det, jeg er jo små 20 uger henne og er den sidste uge begyndt at opleve at maven bliver hård med jævne mellemrum, når jeg sætter mig/ligger mig/kører bil, det føles ikke som plukveerne jeg havde sidst i graviditeten med Liam, maven spænder op i små 10-20 sek. og det er meget ubehageligt, til tider lidt smertefuldt.

Mit spørgsmål er så, det kan vel ikke være plukveer allerede?

Det lyder da klart som plukveer!  Min kusines startede allerede i uge 13, så det er slet ikke usædvanligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.