Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
bette skriver: synes bare de er træls når de falder af..
synes bare de er træls når de falder af..
Ellers køb dem fra Melton i velour i den allermindste størrelse du kan finde. Prøv dem evt. på hende inden køb.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har lige købt nogle til Oliver - han er 6uger.. Super dejlige er de.. Holder fødderne varme og falder ikke af! De er købt i størrelsen 0-6mdr.. Og i ægte skind.. De hedder Robeez soft soles
De der melton futter er bare guld værd, dejlige varme
Baagøe skriver: Jamen der er silkebånd i vores og de bliver bundet oppe omkring anklen
Jamen der er silkebånd i vores og de bliver bundet oppe omkring anklen
ahh okay smart nok
saxi skriver: Jeg har lige købt nogle til Oliver - han er 6uger.. Super dejlige er de.. Holder fødderne varme og falder ikke af! De er købt i størrelsen 0-6mdr.. Og i ægte skind.. De hedder Robeez soft soles
de er da super fine..
Laulund87 skriver: De der melton futter er bare guld værd, dejlige varme
havde dem også til min søn... men kan jo slet ikke huske noget som helst.. og det er kun 3 år siden hehe
men har bestilt to par.. et i 16-17 og i den næste størrelse..
weee og så i lilla.. eeelsker lilla
bette skriver: ahh okay smart nok
Ja, for ellers ville de som du også skriver ryge af hele tiden, hvilket er dybt irriterende.
bette skriver: havde dem også til min søn... men kan jo slet ikke huske noget som helst.. og det er kun 3 år siden hehe men har bestilt to par.. et i 16-17 og i den næste størrelse.. weee og så i lilla.. eeelsker lilla
Hehe man glemmer hurtigt
Jeg har også to par i lilla til Maria Størrelsen lyder fornuftigt
Ja og dem til piger er bare så cute
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128