Erfaringer søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

433 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. oktober 2010

Babyblop

Hej allesammen.

Jeg er ret ny herinde. Min kæreste og jeg har besluttet at stoppe med prævention sidst i november. Det er vores første barn. Jeg har kigget en del på nettet men kunne godt bruge nogle råd fra jer.

Jeg er begyndt at tage folsyre. Men hvad har I ellers gjort? Hvis I da har gjort noget?

Jeg ryger ikke. Men hvad med alkohol? Projekt baby kan jo godt tage lidt tid. Har I drukket (altså bare lidt) mens I har prøvet at blive gravide? Eller skal man holde sig helt fra det? Hvad med kost? Og har I tænkt over brug af parfume mv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2010

A&F

Hej og velkommen.

Min mand og jeg startede sidste md på projekt baby, og jeg har siden da taget Gravitamin, og ellers spiser jeg sundt, og træner som jeg plejer. Jeg holder lidt igen med parfume,  som jeg også plejer, og ellers bruger jeg make-up fra Nilens jord, som er uden parabener og parfume.

Anmeld

23. oktober 2010

NatasjaL

Jeg gjorder nøjagtig sov jeg plejede at gøre, og lavede de ting jeg plejede. Kan ikke passe på noget der ikke er der ;-)

Så alt efter hvor sippet man er, skal man gøre hvad man føler for.

Anmeld

23. oktober 2010

VIPpigen

Gør hvad du føler for. Jeg drak øl og vin hele påsken igennem, det vil sige jeg stoppede lørdag, og testede positiv mandag. En uge eller 14 dage inden var jeg til 2x stor fødselsdag hvor jeg også fik vin. Går med makeup når det passer mig, det meste af mit er købt i bodyshop. Og parfume bruger jeg som jeg vil. Det som er ændret er vores vaskepulver der bliver slået over på neutral, men skal lige have brugt det sidste af biotex, da det er de eneste 2 jeg tåler selv pga allergi.

Men gør hvad der passer dig. Nogen er sippet, andre ikke.

Anmeld

23. oktober 2010

NatasjaL

VIPpigen skriver:

Gør hvad du føler for. Jeg drak øl og vin hele påsken igennem, det vil sige jeg stoppede lørdag, og testede positiv mandag. En uge eller 14 dage inden var jeg til 2x stor fødselsdag hvor jeg også fik vin. Går med makeup når det passer mig, det meste af mit er købt i bodyshop. Og parfume bruger jeg som jeg vil. Det som er ændret er vores vaskepulver der bliver slået over på neutral, men skal lige have brugt det sidste af biotex, da det er de eneste 2 jeg tåler selv pga allergi.

Anmeld

23. oktober 2010

M.O.A.R.

VIPpigen skriver:

Anmeld

23. oktober 2010

Milsen

Min kæreste og jeg har forsøgt i ca. 7 mdr. nu uden held.
Jeg har fra starten spist Gravitamin hver dag og spiser generelt sundt mad hver dag. Tænker ikke så meget over hvad jeg spiser, spiser som jeg altid har gjort, som er meget frugt og grønt. Men McDonalds tiltrækker da også en engang imellem.

Jeg har aldrig været til særlig meget alkohol, men jeg får da et enkelt glas vin eller en somersby i ny og næ.

Jeg tænker nogle gange over, om det min kæreste spiser og drikker kan påvirke "kvaliteten" :-) F.eks. tager han gerne et glas rødvin hver aften når vi ser fjernsyn og får ofte lidt "fed" mad på arbejde, men forsøger at kombinere det med rugbrød og salat også.

Jeg tror ikke man skal være alt for kritisk overfor mad, drikke mv., fordi man gerne vil igang med projekt baby. Tror bare man skal leve livet som man hele tiden har gjort :-)

Hilsen Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.