Nogle der kan male/tegne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

510 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. oktober 2010

Anonym trådstarter

Jeg søger en der kan male eller tegne et børnebillede på bestilling. Jeg skal bruge et eller to bestemte motiver. Jeg er lige ano da den der skal have gaven kan risikere at se med herinde. Hvis der er nogen der svarer på tråden kan jeg lige skrive en pb til dem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2010

Anonym trådstarter

Er der slet ikke nogen der kan hjælpe?

Anmeld

24. oktober 2010

Lolli

Kan muligvis hjælpe. Hvad er tidshorisonten? Og er det et børnemotiv eller er det selve barnet der skal males/tegnes?

Anmeld

24. oktober 2010

L.J.L

jeg kan muligvis også hjælpe, send mig et brev herinde..

Anmeld

25. oktober 2010

morx4

Anonym skriver:

Jeg søger en der kan male eller tegne et børnebillede på bestilling. Jeg skal bruge et eller to bestemte motiver. Jeg er lige ano da den der skal have gaven kan risikere at se med herinde. Hvis der er nogen der svarer på tråden kan jeg lige skrive en pb til dem.

jeg har lavet flotte portretter af mine og andres børn.

specielt sort/hvid er jeg god til.

er uddannet indenfor kunst, og underviser selv.

smid endelig en pm ind.

mvh Marie

Anmeld

25. oktober 2010

Mira0911

Ved der er nogen stykker herinde der laver det på lærred... kan ikke huske hvad de hedder herinde.. 

Anmeld

25. oktober 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Er det efter fotos??
For så laver min datter den slags...hun har malet og tegnet for mange bl.a. i England...og hun er ikke dyr.

Kærligst
Sussie

Anmeld

25. oktober 2010

Anonym trådstarter

Tak for jer der har svaret. Har sendt jer en pb

Anmeld

26. oktober 2010

Anonym trådstarter

TUSIND tak til alle jer der har tilbudt jeres hjælp. Jeg har fundet en der kan hjælpe mig!!! Knus til jer alle og rigtig god uge!

Anmeld

26. oktober 2010

Mira0911

Dejligt! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.