Uge 26 + enormt svimmel + rysteture

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.145 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. oktober 2010

Hvem?

Jeg er i uge 26 i min anden graviditet, fik her da vi spiste aftensmad det ufattelig dårlig - blev så svimmel jeg ingenting kunne, jeg ryster over det hele og fryser rigtig meget, det har stået sådan på siden atensmaden kl. 18 - nogen der har oplevet dette eller har en idé om hva der er på spil?

Har nogle meget voldsomme jag fra underlivet og har det bare i det hele taget meget underligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2010

..

Jeg ville uanset hvad skynde mig at ringe til fødegangen!! Det kunne måske vlære alvorligt, det lyder ikke normalt.

God bedring!

Anmeld

23. oktober 2010

birthee

Jeg ville da lige ringe og vende det med fødegangen - bare for en sikkerheds skyld!!! Og så håber jeg du giver en update herinde... Knus

Anmeld

23. oktober 2010

<3

Ring til FG nu det kan være noget alvorligt som ssf eller noget andet. Det kan også bare være en virus men hellere sikker end det sker noget!

Anmeld

23. oktober 2010

B&J

SanneBoe skriver:

Jeg er i uge 26 i min anden graviditet, fik her da vi spiste aftensmad det ufattelig dårlig - blev så svimmel jeg ingenting kunne, jeg ryster over det hele og fryser rigtig meget, det har stået sådan på siden atensmaden kl. 18 - nogen der har oplevet dette eller har en idé om hva der er på spil?

Har nogle meget voldsomme jag fra underlivet og har det bare i det hele taget meget underligt.

Det lyder som da min fødsel startede så jeg ville ringe NU! fik også jag og begyndte af ryste og frøs

Anmeld

23. oktober 2010

Hvem?

FG vil se tiden an og jeg skal ringe igen, hvis det bliver værre - så tror bare jeg vil gå i seng og nyde min dreng også sover.......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.