Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Meina skriver: Jeg har lige på 2 min lavet hjemmelavet muslibar ud af de få ingridienser jeg nu havde inde. Her er min umiddelbare opskrift: 'Svits' ricecrisp, hørfrø, hakkede mandler, havregryn på en pande med 3 skeer honning. Vend indtil det bliver en fast masse. Hæld massen over på et stykke bagepapir og pak den ind. Form massen og sørg for at den har den tykhed du foretrækker - lad det køle af i 1 min og skær ud i en foretrukket størrelse. Så kan man smelte mørk chokolade og dække barrene med den ))) Jeg sværger ved min egen død, at det er MUMS! lækker konsistens og honningen giver en formidabel smag
Jeg har lige på 2 min lavet hjemmelavet muslibar ud af de få ingridienser jeg nu havde inde.
Her er min umiddelbare opskrift:
'Svits' ricecrisp, hørfrø, hakkede mandler, havregryn på en pande med 3 skeer honning. Vend indtil det bliver en fast masse. Hæld massen over på et stykke bagepapir og pak den ind. Form massen og sørg for at den har den tykhed du foretrækker - lad det køle af i 1 min og skær ud i en foretrukket størrelse. Så kan man smelte mørk chokolade og dække barrene med den )))
Jeg sværger ved min egen død, at det er MUMS! lækker konsistens og honningen giver en formidabel smag
Lyder godt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
katti24 skriver: go opskrift, men hvordan sørger man for de ikke bliver hårde som sten, når de er kølet helt af? Lavede dem nemlig i går, men efter noget tid, var de så hårde at man ikke kunne tygge i dem
go opskrift, men hvordan sørger man for de ikke bliver hårde som sten, når de er kølet helt af?
Lavede dem nemlig i går, men efter noget tid, var de så hårde at man ikke kunne tygge i dem
Spise dem med det samme
De lyder vildt lækre - det må prøves
K&S skriver: Spise dem med det samme
hehe det er jo ikke meningen, så er de jo ikke sunde mere
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128